azimsanat

راهنمایی برای بهترین خرید شما

azimsanat

راهنمایی برای بهترین خرید شما

  • ۰
  • ۰

این جمله را به خوبی به یاد دارم: «ما فقط زمانی که راهمون به کلانتری یا دادگاه باز بشه، سراغ قانون میریم تا ببینم چه خبره!» در صورتی که قبل از آن می‌توانیم با مطالعه قانون و ماده وتبصره‌های وابسته به آن، بیشتر حواسمان به اطراف باشد، بدانیم چه کار داریم می‌کنیم. شاید با خود فکر کنید:« برای مطالعه قانون حتما باید کتاب‌های قطور و سیاه و سفید را کلمه به کلمه بگردم یا اینکه باید یک وکیل پیدا کنم و از وقت بگیرم تا به من آموزش دهد!» کاملاً حق با شماست و قبول دارم که اصلاً این کار منطقی به نظر نمی‌رسد. به همین دلیل شهرداد یک اپلیکیش حقوقی ساخته است که به کمک آن تمام نیاز شما به محتوای قانونی برطرف می‌گردد.

در این اپلیکیشن حقوقی بیش از ۱۵۰ هزار قانون به همراه تمامی مواد قـانونی، تبصره‌ها، دکترین، فقـه امامیه و دیگر وابسته‌های مرتبط با هر ماده قانون جمع‌آوری شده است و شما می‌توانید با مراجعه و جستجو در پایگاه داده شهرداد به تمامی محتوای حقوقی مورد نیـاز خود دسترسی داشته باشید.

در این برنامه حقوقی، تلاش شده است که تمامی قوانین کشور از زمان مشروطیت – یعنی از زمان تولد نخستین قانون – تا کنون جمع آوری شود. تمامی اطلاعات و قوانین گرد آوری شده، حاصل سال‌ها تجربه می باشد و از  مستندات حقوقی  معتبر  استفاده گردیده است. به طور دقیق تر، تاریخچه این قوانین از سال 1285 هجری خورشیدی شروع می‌گردد و بالغ بر 500 هزار موجودیت حقوقی در آن می‌توانید پیدا کنید.

تعداد انگشت شماری اپلیکیشن وجود دارد که قوانین را به صورت دسته بندی شده در دسترس قرار دهد. اپلیکیش شهرداد تمامی قوانین را به صورت دسته بندی شده در 200 مجموعه جمع آوری کرده است تا دسترسی ان برای کاربران راحت باشد.  همچنین در اپلیکیشن حقوقی شهرداد، تفکیک دوره سنواتی اعمال شده است و شما می‌توانید دوره مورد نظر خود را (قاجاری، پهلوی و... ) وارد کنید تا تمامی قوانین آن دوره به صورت لیست‌وار در اختیارتان قرار بگیرد.

قدرت این برنامه حقوقی در قابلیت سرچ آن مشخص می‌شود. اپلیکیشن حقوقی شهرداد قابلیت جستجوی پیشرفته دارد و شما می‌توانید ماده، تبصره و ... را با جزئیات مشخص کنید و به محتوای مورد نظر خود دست یابید. در شهرداد می توانید به آسانی به بروزترین پایگاه حقوقی و قانونی کشور دسترسی داشته باشید و بیش از ۱۵۰،۰۰۰ قانون را جستجو نمایید. با استفاده از قابلیت‌ها و فیلترها، می‌توانید در کمتر از چند دقیقه کاربردی‌ترین مواد قانونی و محتوای حقوقی مورد نیاز خود را یافت نمایید.

 

در شهرداد بیش از ۲۰۰ مجموعه قانون از جمله مجموعه قوانین شهرداری، آیین دادرسی کیفری مجموعه قوانین مدنی و ... موجود می‌باشد. در شهرداد تمامی وابسته‌های مواد قانونی از جمله دکترین، نظریه‌های مشورتی، پرسش و پاسخ، فـقه امـامیه و ماده‌های مرتبط بـه دقت توسط وکـلا و متخصصین شهـرداد گردآوری شده و شما می‌توانید با مراجعه به هر ماده قانونی به وابسته‌های آن نیز دسترسی داشته باشید.

این برنامه تحت مدیریت دقیق قرار دارد و تغییرات و تازه‌ترین قوانین به آن اضافه می‌شود و به روز رسانی می‌گردد.

دانلود نصب اپلیکیشن حقوقی شهرداد رایگان است. در حال حاضر نسخه اندرویدی این برنامه در کافه بازرا و گوگل پلی، موجود است و ما می‌توانید ان را دانلود کرده و نصب کنید. نسخه ios نیز در app store قرار دارد.  هم اکنون با دانلود اپلیکیشن شهرداد به جامع‌ترین و کامل‌ترین اپلیکیشن جامعه حقوقی ایران دسترسی داشته باشید.

  • ۹۹/۰۷/۲۲
  • azim sanat

نظرات (۱)

من عاشق مباحث حقوقی هستم

مطلبی که در مورد شکایت از کارفرما گذاشته بودید هم مطالعه کردم فوق العاده بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی