azimsanat

راهنمایی برای بهترین خرید شما

azimsanat

راهنمایی برای بهترین خرید شما

۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در یک بخش بندی، کلی بینی ها دارای دو نوع بینی گوشتی و بینی استخوانی است. تفاوت این دو نوع در ضخامت و نوع غضروف آن است. ضخامت پوست در بینی گوشتی بیشتر است و زیر پوست غدد چربی بیشتری وجود دارد. 

اما پوست بینی استخوانی ضخامت کمتری دارد. غضروف بینی گوشتی نرم است و به همین علت نوک بینی به سمت پایین افتاده است. در بینی استخوانی غضروف بینی سفت و محکم است و علت مراجعه این افراد برای عمل بینی برآمدگی های روی تیغه بینی است. جراحی بینی گوشتی به مراتب سخت تر از عمل بینی استخوانی است.

عمل بینی و جراحی بینی گوشتی

عمل بینی یکی از انواع جراحی های زیبایی می باشد که علاوه بر بزرگسالان، افراد از سن کم نیز می تواند به آن فکر کنند و برای انجام دادنش اقدام می کنند. اما بهترین زمان برای انجام عمل بینی وقتی می باشد که بینی، رشد خود را کرده باشد و پس از جراحی، بینی به رشد خود ادامه ندهد. 

عمل بینی

حداقل سنی برای پسران و یا دختران در نظر گرفته شده است، 18 سال می باشد. جراحی بینی گوشتی بیشتر برای کوچک کردن سایز بینی، برطرف کردن عیب های ظاهری مانند برآمدگی و قوس روی بینی ، برطرف کردن مشکلات تنفسی انجام می شود. 

نکات جراحی بینی گوشتی و استخوانی

در عمل بینی از نوع استخوانی به دلیل محکم بودن غضروف، دکتر به راحتی با برش می تواند به بینی فرم دهد. اما در جراحی بینی گوشتی، امروز با پیشرفت علم و تکنولوژی جراحی بینی گوشتی هم غیر قابل بازگشت شده است.

روش های جدید پزشک عمل بینی را با تقویت و محکم سازی غضروف بینی انجام میدهد. به این روش که قسمتی از غضروف از تیغه بینی بر می دارند و روی نوک بینی قرار می دهند. این کار غضروف نوک بینی گوشتی را تقویت و از خم شدن آن بعد از عمل جلوگیری می کند. 

جراحی بینی گوشتی

در عمل بینی مخصوصا جراحی بینی گوشتی، تجربه و مهارت پزشک را در نظر بگیرید. چرا که روی نتیجه عمل شما بسیار تاثیر گذار است. از رزومه و نمونه کارهای یک پزشک می توان به مهارت او پی برد. 

جمع بندی

یکی از بهترین مجموعه های جراحی بینی گوشتی را با تخصص کافی انجام می دهند دکتر تهران بیوتی است. این مجموعه با داشتن سال ها تجربه تخصصی در انواع روش های جراحی بینی، همواره توانسته است خدکات بسیار مطمئن و با کیفیتی را در اختیار زیبا جویلن قرار دهد.

 

  • azim sanat