azimsanat

راهنمایی برای بهترین خرید شما

azimsanat

راهنمایی برای بهترین خرید شما

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قفل دیجیتال یکی از جدیدترین اختراعات بشر در حوزه امنیت اماکن و ساختمان ها است. از زمانی که خانه اختراع شد برای خانه ها در وجود داشته و همیشه برای این در یک مانع مانند قفل برای ورود افراد غریبه تعبیه می شده است. قفل های مکانیکی همیشه مکانیسم یکسانی داشته اند و تفاوت آن ها در طول تاریخ تنها به دشواری الگوی کلید و مقاومت متریال قفل محدود بود. تا اینکه قفل دیجیتال اختراع شد که به نوعی یک تحول در این زمینه به شمار می رود. تفاوت اصلی قفل دیجیتال علاوه بر پیشرفت در جنس بدنه قفل و سختی دسترسی به زبانه و لایه داخلی قفل، در مکانیسم باز شدن آن است. در طراحی قفل های دیجیتال به جای کلید مکانیکی از روش دیگری برای باز شدن بهره برده شده است.

کاربرد قفل دیجیتال

قفل دیجیتال چه مزایایی را ایجاد کرده است؟

همانطور که گفته شد تفاوت اصلی قفل دیجیتال با قفل مکانیکی در مکانیسم باز شدن قفل است. در این قفل ها به جای یک کلید مکانیکی که به راحتی قابل کپی کردن است، از کلید های الکترونیکی استفاده شده است. کلید های الکترونیکی علاوه بر اینکه به راحتی قابل کپی شدن نیستند، فرآیند باز کردن قفل را نیز راحت تر و سریع تر می کنند. یکی دیگر از مکانیسم های باز کردن قفل دیجیتال، استفاده از رمز عبور است. به همین دلیل به قفل دیجیتال قفل رمزی نیز گفته می شود.

قیمت قفل دیجیتال

مزیت استفاده از قفل رمزی و باز کردن قفل با رمز این است که تنها کسانی که رمز را می دانند دسترسی برای باز کردن قفل دارند و بسیار سخت تر از کلید های مکانیکی یا الکترونیکی احتمال افشا شدن آن وجود دارد. قفل رمزی به شکلی طراحی می شود که وقتی شما پشت در ایستاده اید و در حال وارد کردن رمز هستید می توانید ابتدا چند عدد تصادفی را برای گمراه کردن فردی که احتمالا در حال دید زدن شما است وارد کنید تا وی نتواند رمز اصلی قفل شما را ببیند و بفهمد. همچنین قفل رمزی طوری طراحی می شود که اثر انگشت شما روی اعداد رمز باقی نماند و قابل حدس زدن نباشد.

مهم ترین مزیت قفل دیجیتال امنیت بالای آن است. همین استفاده از کلید مغناطیسی و رمز عبور و امکان دو مرحله ای بودن کلید امنیت بالا را تضمین می کند. علاوه بر آن در برخی مدل های قفل دیجیتال می توان از اثر انگشت برای باز کردن قفل استفاده کرد. به راحتی می توانید اثر انگشت اعضای خانواده و افراد مجاز را ثبت کنید تا بتوانند از در عبور کنند.

قفل رمزی

کاربرد قفل دیجیتال در کجاست؟

قفل دیجیتال یا قفل رمزی را می توانید در خانه، محل کار، دفتر و کمد هایی که اشیا با اهمیت در آنها است استفاده کنید. همچنین در کمد های امانت استخر ها و دیگر اماکن عمومی انواع قفل دیجیتال قابل استفاده است. در هر جایی که امنیت آن برای شما مهم است می توانید قفل دیجیتال نصب کنید و از امنیت بالا و همچنین ظاهر لوکس آن لذت ببرید. برای خرید قفل دیجیتال پیشنهاد می کنیم به سایت سامسونگ لاک سر بزنید.

https://samsunglock.support/

  • azim sanat
  • ۰
  • ۰

امروزه در فرآیند ساختمان سازی و عمرانی یکی از مواد اصلی که به کار میرود پودر سنگ است. کارگران و کسانی که در حوزه ساختمان سازی کار می کنند در بیشتر مواقع فقط از این ماده استفاده می کنند اما نمی دانند موارد استفاده از این متریال چیست و این که اصلا پودر سنگ چطور تولید می شود؟ شرکت پودرسازان قصد دارد در این مقاله درباره مواد سازنده پودر سنگ و موارد کاربرد آن صحبت کند، پس با ما همراه باشید.

 

پودر سنگ

پودر سنگ چگونه تولید می شود؟

پودر سنگ به دو روش طبیعی و صنعتی ساخته می شود. در روش طبیعی، لایه های مختلف زمین در طی سالیان دراز به وسیله باران و عوامل فرسایش زا ساییده می شود و این متریال ارزشمند تولید می شود. از طرفی وقتی آب به داخل سنگ ها نفوذ پیدا می کند، سنگ ها بعد از سال ها پودر سنگ تولید می کنند.

در روش صنعتی سنگ ها را با استفاده از ماشین آلات خورد می کنند و سپس با دستگاه ها آنها را می کوبند تا به پودر سنگ تبدیل شود.

انواع پودر سنگ

این ماده ساختمانی به ۳ نوع متفاوت تقسیم می شود.

  1. پودرسنگ سفید 

  2. پودرسنگ سوپر

  3. پودر سنگ رنگی

ویژگی های پودر سنگ

 

ویژگی های پودر سنگ چیست؟

  • ضریب یکنواختی آن ۱۳.۸ و زاویه اصطکاکی داخلی ۴۱۰ درجه است. به همین خاطر است که از این ماده برای سازه های خاکی به عنوان ماده پر کننده استفاده می کنند.

  • پودر سنگ نسبت به ماسه ضریب اصطکاکی بیشتری دارد و برای ساخت بتن بهتر است چون بتن باید قابلیت مقاومتی زیادی داشته باشد.

  • مقدار رطوبت آن حدود ۹٪ است.

  • پودر سنگ نسبت به بقیه مواد ساختمانی ارزان تر است و این هزینه های کار را کم می کند.

  • ضریب نفوذپذیری این ماده ۰۰۲۴/۰ سانتی متر در ثانیه است که این عدد نشان دهنده این موضوع است که این متریال ساختمانی زهکشی مناسبی دارد.

  • این ماده به طور طبیعی چسبندگی زیادی دارد و به راحتی می توان از آن خمیر و پلاستیک درست کرد. 

 

پودر سنگ ارزان

پودر سنگ ارزان

در شرکت پودرسازان می توانید ارزان ترین و بهترین نوع پودرسنگ سفید را پیدا کنید. این شرکت بدون هیچ واسطه ای خاک سنگ را از کارخانه های تولید آن می خرد که باعث کمتر شدن هزینه خرید برای مشتریان می شود. برای خرید پودر سنگ ارزان می توانید به سایت پودرسازان مراجعه کنید یا اینکه تلفنی از ما مشاوره بگیرید.

 

ودر سنگ فله ای

 

پودر سنگ فله ای

در شرکت پودرسازان آرد سنگ به دو صورت کیسه ای و فله ای تولید و به فروش می رسد. قیمت پودر سنگ فله ای به عوامل زیادی بستگی دارد، مانند میزان سفیدی و رنگ صدفی، نوع بسته بندی و یکسان بودن مش پودر. قیمت پودر سنگ فله ای نسبت به کیسه ای کمتر است و با توجه به نوسانات بازار مصالح ساختمانی نمی توان به طور دقیق و قطعی قیمت پودرسنگ فله ای را اعلام کنیم. برای اطلاع از قیمت پودرسنگ ارزان می توانید به صورت تلفنی اقدام کنید.

 

نتیجه گیری

شرکت پودرسازان این افتخار را داشته است که انواع پودرهای ساختمانی و عمرانی را با کیفیت بسیار بالا بسازد. می توانید برای اطلاعات بیشتر درباره محصولات شرکت پودرسازان به شماره تلفن 09128181845 تماس حاصل نمایید.

 

  • azim sanat
  • ۰
  • ۰

شکایت از کارفرما مسئله ای است که باید تمامی کارگران و کارفرماها با آن آشنایی کاملی داشته باشند. کارگران با آگاهی از قوانین شکایت از کارفرما می توانند حق و حقوق خود را به خوبی بشناسند و کارفرمایان نیز با دانستن این قوانین اقدامات نادرستی انجام نمی دهند تا مشکلی به وجود نیاید. 

رابطه کارگر و کارفرما شامل قوانین و حقوق خاصی می‌شود که در جهت بهبود روند کاری و ضایع نشدن حق دو طرف معین شده است که هم کارگر و هم کارفرما در ازای آن مسئول هستند. 

شکایت از کارفرما

همانطور که برای هر رابطه‌ای قانون تعریف شده است برای رابطه کارگر و کارفرما نیز همین روال برقرار است. به وفور موارد متعددی مشاهده می‌شود که کارمندی از مدیرش شکایت می‌کند مبنی بر عدم پرداخت حقوق یا کم کردن حقوق.

البته جالب است بدانید قوانین و مقرراتی که در رابطه با کارگر و کارفرما تعیین شده فقط به پرداخت حقوق محدود نمی‌شود بلکه تمامی جنبه ها مانند قرارداد، بیمه، اضافه کاری، برخورد نامناسب و... را شامل می‌شود. به این ترتیب می توانید در صورت داشتن هرگونه مشکلی در محیط کار خود با استفاده از این قوانین به حق خود برسید.

شکایت از کارفرما بابت حقوق

شکایت از کارفرما با توجه به قوانین و تعهداتی که بین دو طرف بسته شده و همچنین مواردی که در قانون کار ثبت شده است، شکل می‌گیرد. البته بهترین پیشنهاد برای رفع مشکلات حقوقی مشورت با یک وکیل یا مشاوره حقوقی متخصص و کاربلد می‌باشد چرا که وکیل به قانون آگاهی دارد و با بررسی جوانب مختلف پرونده می‌تواند جلوی تباه شدن حق شما را بگیرد. 

در ادامه به یکی از رایج‌ترین و مهمترین مواردی که می‌تواند منجر به شکایت از کارفرما شود اشاره خواهیم کرد.

شکایت از کارفرما بابت حقوق

پرداخت حقوق باید با توجه به شرایط کار و معیشت خانواده و نرخ تورم تعیین گردد. متاسفانه در جامعه امروزی به کارگران که قشر پرتلاش و زحمتکش جامعه که در شرایط کاری سخت مانند معدن، کارخانه و... فعالیت می‌کنند، کمتر توجه می‌شود. در صورتی که کارفرما از پرداخت میزان حقوق پرداختی کوتاهی کند یا اصلاً از پرداخت آن خودداری کند می‌توانید به شکایت از کارفرما اقدام نمایید.

مراحل شکایت از کارفرما

مراحل انجام شکایت

در مرحله اول باید مدارک لازم را تهیه کنید. برای این کار ابتدا مدارک مربوط به بیمه خود را از شعبه بیمه گذار تامین اجتماعی تهیه کنید. سپس به اداره کار بروید و از واحد ارجاع یک نامه برای شعبه بیمه بگیرید. بعد از آن باید سوابق بیمه خود را مرحله به مرحله جمع آوری نمایید. سوابق را به اداره کا ببرید و پس از پر کردن فرم‌های مربوطه، دادخواست شکایت از کارفرما بابت حقوق را تنظیم و تکمیل نمایید. بعد از دریافت نامه سازش، باید آن را به کارفرما تحویل دهید.

پس از انجام این اقدامات معمولا  پس از دو هفته، یک جلسه اختلاف سازش در همان اداره کار بین شما و کارفرما تشکیل می‌شود. در این جلسه باید دو طرف دلایل و مدارک خود را ارائه دهند. اگر این جلسه به نتیجه برسد، روال شکایت از کارفرما به پایان می‌رسد. اما  اگر این مرحله هم مؤثر نبود و کارفرما به جلسه نیامد یا زیر بار نرفت، در گام بعدی برای شکایت از کارفرما می‌توانید از طریق طرح در شعب تشخیص اداره کار اقدام نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر در این باره می توانید به وبسایت شهرداد مراجعه نمایید.

 

  • azim sanat
  • ۰
  • ۰

یکی از بزرگترین نگرانی های افرادی که بینی گوشتی دارند این است که آیا نتیجه عمل بینی گوشتی آن ها چگونه خواهد بود؟ آیا نتیجه این عمل برگشت پذیر است یا خیر؟ تا حد خوبی می توان گفت این نگرانی ها دیگر امروزه برطرف شده است و با پیشرفت‌های قابل توجهی که در متدهای جراحی ابداع شده، امکان عمل بینی گوشتی راحت‌تر شده است و می‌توان گفت که بر خلاف گذشته دیگر عوارضی ندارد و نتیجه جراحی این گونه از بینی ها کاملا موفقیت آمیز است.

از متدهایی که عمل بینی گوشتی را متحول و همه را به این جراحی امیدوار کرده تکنیک پیوند غضروف به قسمت های ضعیف بینی است.

عمل بینی گوشتی

ویژگی‌های بینی گوشتی

بر خلاف باور عموم، بینی گوشتی، گوشت بیشتری ندارد بلکه نوع بافت و ساختار آن با بینی استخوانی تفاوت دارد. ویژگی های زیر بین اکثر بینی های گوشتی مشترک است.

بینی گوشتی، پوست ضخیم‌ وسفتی دارد.

مقدار چربی روی پوست آن زیاد است.

بینی گوشتی دارای غضروف و استخوان ضعیف و نازک است.

پره‌های بینی و نوک بینی گوشتی پهن هستند.

این ویژگی‌ها در بینی‌های گوشتی یکسان نیست، به عنوان مثال یک دسته از بینی‌های گوشتی پوست ضخیم دارند اما در دسته دوم گوشتی بودن بینی به خاطر لایه چربی زیاد زیر پوستی است چون غده‌های سباسه آن‌ها خیلی زیاد است. تجربه نشان داده است که جراحی دسته دوم راحت‌تر است و با تجویز رژیم غذایی یا داروی مناسب می‌توان لایه چربی زیر پوست بینی را تا حد امکان کم کرد که جراحی آسان‌تر شود.

اما برعکس بینی گوشتی، بینی استخوانی پوست نازک و بافت استخوانی و غضروفی ضخیم دارد. با لمس کردن هم می‌توان نوع بینی را تشخیص داد. اگر استخوان بینی را زیر انگشتان خود واضح حس نکردید، بدانید که بینی گوشتی است.

بهترین روش عمل بینی گوشتی

تفاوت عمل بینی گوشتی با بینی استخوانی

در گذشته از تکنیک خاصی برای عمل بینی گوشتی استفاده نمی‌شد چون هنوز تکنیک جدید ابداع نشده بود. به همین علت بسیاری از افراد بعد از جراجی، دچار افتادگی بینی می‌شدند و به اصطلاح بینی آن‌ها برگشت داشت.

از آنجایی که بافت استخوانی و غضروفی بینی گوشتی، ضعیف است در صورت ترشیدن نازک تر و ضعیف‌تر شده و توان نگه داشتن بینی گوشتی را نخواهد داشت. کشش جاذبه زمین نیز این مسأله را شدیدتر می‌کند در نتیجه بینی دچار افتادگی می‌شود.

اما امروزه از تکنیک‌های پیشرفته برای عمل بینی گوشتی استفاده می‌شود. در این روش تلاش می‌شود تا جایی که امکان دارد بافت غضروفی بینی را تقویت کنند و برای این کار ممکن است از غضروف گوش یا دنده قرض گرفته شود. در اثر این روش، دیگر بینی برگشت نخواهد داشت و استحکام و پایداری خود را حفظ خواهد کرد. البته این کار به ظرافت و دقت زیادی نیاز دارد بنابراین در انتخاب جراح خود بسیاردقت کنید که تبحر کافی در عمل بینی گوشتی داشته باشد.

بینی‌های گوشتی بعد از عمل دچار ورم شدید می‌شوند و دوران نقاهت آن طولانی‌تر است.

عوارض عمل بینی گوشتی

علت ورم زیاد بعد از عمل بینی

ورم بینی بعد از عمل زیبایی بینی، جزو عوارض طبیعی عمل بینی و بین همه ی افرادی که این جراحی را انجام می دهند مشترک است. بنابراین جای نگرانی ندارد و بعد از مدتی برطرف می‌شود. ورم بینی را می توان به دو دسته تقسیم کرد. نوع اول به دلیل برش‌ها و زخم‌های جراحی همزمان با کبودی ایجاد می‌شود و در مدت زمان کوتاهی (حدوداً دوهفته) بهبود می‌یابد. معمولاً ورم در بینی‌ گوشتی، شایع‌تر است.

نوع دوم ورم بینی ناشی از تجمع مایعات بافتی است. برای عمل بینی در روش باز، لازم است که پوست برش بخورد و کاملا بالا زده شود. بعد از اتمام کار و ایجاد تغییرات در ساختار استخوان و غضروف، دوباره پوست را به روی استخوان باز می‌گردانند. بنابراین بین استخوان و پوست یک فضای خالی ایجاد می‌شود در این ناحیه خالی، مایعات بافتی تجمع می‌کنند و باعث تورم می‌شوند. بعد از گذشت یک سال این ورم به طور کامل رفع می‌گردد.

 

  • azim sanat
  • ۰
  • ۰

 

آیا دوست دارید یک سایت بزنید و از آن کسب درآمد کنید؟ آیا اینکه چطور یک سایت می تواند به موفقیت زیادی دست پیدا کند؟ یا ترکیبی از این دو سوال؛ چگونه می توانم سایت موفقی داشته باشم؟

در پاسخ به این سوالات باید بگوییم راه حل بسیار ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اصول سئو سایت را رعایت کنید. با سئو سایت و نکات ریز و درشت آن می توانید به جایگاه بالایی در زمینه وب و دنیای مجازی داشته باشید. 

سئو سایت

 سئو سایت چیست؟

سئو سایت یک فرآیند و قاعده منظمی است که به منظور بهینه کردن عملکرد سایت انجام می شود. موتورهای جستجو مختلف متن ها، تصاویر و ویدئوهای مختلفی که در سایت ها وجود دارند را پردازش می کنند. هر یک از موتورهای جستجو مانند گوگل یا بینگ یک سری قوانین مربوط به خودشان را دارند. شما باید در ایجاد یک وب سایت تمامی این قوانین را رعایت کنید. نتیجه سئو سایت افزایش ترافیک سایت و برتری جایگاه شما نسبت به رقبا خواهد بود.

 

چرا سئو برای سایت ها حیاتی است؟

همانطور که به احتمال زیاد می دانید موتور جستجو گوگل محبوبترین موتور جستجو بوده و تقریبا 85 درصد از ترافیک کاربران و بازار جستجو را به خود اختصاص داده است. بنابراین بسیار مهم است که در این موتور جستجو قدرتمند جایگاه خود را حفظ کنید. 

زمانی که سئو سایت را رعایت کرده و به درستی روی سایت کار کنید،‌ موتورهای جستجو بیشترین ترافیک را به سمت سایت شما هدایت می ‌کنند. به علاوه اعتماد و اطمینان مشتریان را به سمت سایت شما جلب می کند. نتیجه همه این موارد افزایش فروش یا بازدید سایت شما خواهد بود. 

بخش های مختلف سئو سایت

سئو سایت شامل چه مواردی می شود؟

سئو سایت در چندین بخش مختلف باید انجام شود. اما به طور کلی سئو سایت به سه دسته سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال تقسیم می شود. هر یک از این سه نوع سئو به نوبه خودشان اهمیت دارند و مجموعه آن ها با هم باعث رشد یک سایت می شوند. اگر بخواهیم خیلی اجمالی و سریع درباره این سه نوع تکنیک حرف بزنیم، می توان گفت:

  • سئو داخلی به معنی هر نکته و قانونی است که باید داخل سایت مورد نظر رعایت شود. هر چیزی مانند کدهای سایت، مطالب سایت، بخش های مختلف و سایر اجزای داخلی سایت مربوط به سئو سایت داخلی هستند.

  • به اقدامات و مواردی که مربوط به خارج از یک وب سایت می شوند سئو خارجی می گوییم. تبلیغات، لینک سازی های خارجی و حتی استفاده از شبکه های اجتماعی جزو سئو خارجی محسوب می شوند.

  • سئو تکنیکال بیشتر روی مواردی مانند ظاهر و گرافیک سایت، واکنش پذیر بودن سایت و تنظیمات کلی آن تمرکز دارد.

اهمیت سئو سایت

 

معرفی وب سایت های فعال در زمینه سئو سایت

اگر بخواهیم یک سایت را در این زمینه معرفی کنیم، سئو اینجا گزینه بسیار مناسبی می باشد. این وب سایت معتبر در زمینه سئو فعال بوده و مقالات و آموزش های مفیدی را به شما ارائه می دهد. برای دریافت مشاوره و ارتباط با متخصصان سئو به این سایت مراجعه کنید.

  • azim sanat
  • ۰
  • ۰

 

افرادی که کسب و کارهای اینترنتی دارند از اهمیت سئو و مشاوره سئو آگاهی کامل خواهند داشت. امروزه اهمیت سئو به حدی افزایش یافته است که همه ی شرکت ها در ابتدا به دنبال یک مشاور سئو برای سایت خود  می گردند.

اما بسیاری از تازه کاران از اهمیت سئو آگاه نیستند و این امر را پشت گوش می اندازند. ما برای شما مقاله ای تهیه کردیم تا ابتدا با سئو آشنا شوید و سپس از  کار مشاور سئو آگاهی پیدا کنید.  پس با ما همراه باشید.

 

اگر نیاز به مشاور سئو حرفه ای در تهران دارید، می توانید از خدمات مشاوره سئو سایت حسن آبادی استفاده کنید.

سئو چیست و کاربرد آن در تجارت الکترونیکی چیست؟

ما معتقد هستیم معنی اصلی سئو، بهینه سازی تجربه کاربر هنگام جستجو می باشد. همانطور که می دانید در کسب و کار های اینترنتی موضوعی که بسیار اهمیت دارد، جایگاه سایت شما و برند سازی می باشد.

هرچه جایگاه سایت در گوگل بالا تر باشد، کاربران بیشتری از سایت شما بازدید خواهند کرد و در نتیجه افراد بیشتری به عنوان مشتری به شما رجوع خواهند کرد. هم چنین ترافیک سایت شما نیز افزایش میابد. پس می توانید برای دریافت تبلیغات گروهی اقدام کنید.

هدف اصلی سئو کار و مشاور سئو  به دست آوردن این جایگاه و رقابت با سایر شرکت ها برای رسیدن به جایگاه بالاتر می باشد. مشاور سئو با ترفند های جذاب و رعایت کردن نکات مربوط به سئو کاربران را جذب کرده و باعث افزایش فروش خواهد شد و آن زمان شما به اهمیت سئو برای سایت خود پی خواهید برد.

مشاور سئو

مشاوره سئو را  چه زمانی نیاز داریم؟

یادتان باشد شما همیشه برای سایتتان نیاز به یک مشاور سئو سایت دارید اما نقش مشاور سئو در هر زمانی متفاوت می گردد.

سعی کنید قبل از راه اندازی و شروع کار سایتان حتما از یک مشاور سایت، مشورت های لازم را برای سایتتان بگیرید تا از همان ابتدای کار با استراتژی مشخصی جلو بروید و در دراز مدت به مشکل نخورید.

مشاور سئو

مشاور سئو سایت می تواند چه کارهایی برای ما انجام دهد؟

اصولا مشاوران سئو سایت هنگامی که مدیر سایتی به آنها مراجعه می نماید اطلاعات کاملی را در اختیار این مدیران قرار میدهند تا بتوانند بر اساس بودجه خود بهترین راهبرد را برای سایت خود در نظر بگیرند.

تعدادی از فعالیت هایی که مشاوران سئو به عهده می گیرند:

  • مدیریت بودجه شما برای سئو و راهنمایی برای انتخاب بهترین مسیر بر اساس بودجه شما.

  • بررسی کردن رقبا، محصولات و خدماتی که شما ارائه می دهید.

  • نحوه معرفی سایت و برند شما به موتور جستجو و رعایت کردن اصول اولیه برند سازی.

  • داشتن آشنایی  به طور کامل با ابزارهای مدیریتی سئو همچون گوگل وبمستر و گوگل آنالیتیکز.

  • شناخت کافی و دقیق از سیستم های مدیریت محتوا، سیستم های مدیریت محتوا عبارتند از: وردپرس، جوملا یا دروپال.

  • تضمین بهینه سازی سایت شما برای به دست آوردن جایگاه ویژه در بین کاربران و موتور جستجو.

  • یکی از اقدامات مهم مشاور سئو بررسی کردن دلایل موفقیت رقبا و همچنین الگوبرداری از تکنیک های بکار گرفته شده برای به دست آوردن این جایگاه.

  • افزایش تعداد بازدید صفحه وب سایت برای هر کاربر و کاهش دادن ضریب خروج از سایت.

  • پیدا کردن و شناسایی 10 کلمه کلیدی برای هدف گذاری و جلب توجه کاربران، همچنین افزایش کلیک در جستجو.

اگر هنوز با کار مشاوران سئو به طور کامل آشنا نشده اید به شما پیشنهاد می کنیم که برای انتخاب مشاور سئو به https://hasanabadi.com مراجعه نمایید.

  • azim sanat
  • ۰
  • ۰

 

 

معمولا در جلسات مشاوره سئو یکسری اطلاعات جامع و دقیقی به مدیران سایت داده می شوند تا آنها بر اساس ان بتوانند با استراتژی کلی سئو سایت آشنا شوند. چندین مورد از وظایف مشاوران سئو را بررسی می کنیم.

انتظارات منطقی از مشاوره سئو

  1. تعیین و مدیریت بودجه شما برای سئو؛ مدیریت هزینه ها و راهنمایی در زمینه انتخاب بهترین مسیر براساس بودجه شما.

  2. آشنایی کامل با تجارت شما، بررسی رقبا، محصولات، خدمات، مشتریان و مخاطبین شما.

  3. مشاوره سئو برای بهینه سازی ساختار محتوای صفحات سایت، بکارگیری کلمات کلیدی در فضای مناسب شامل عنوان، تصاویر، متن و …

  4. جستجو و تحلیل کلمات کلیدی هدف، اولویت بندی و مرحله بندی کلمات کلیدی، شناسایی پتانسیل های موجود و نتایج کسب شده در مشاوره سئو

  5. تعیین استراتژی محتوایی و ساختار صفحات سایت، تعیین صفحات لندینگ مناسب برای کلمات کلیدی هدف.

  6. بازنویسی عنوان و توضیحات صفحات و ترکیب عبارات هدفمند برای جلب توجه کاربران و افزایش نرخ کلیک در نتایج جستجو.

  7. شناسایی 10 کلمه یا عبارت کلیدی برای هدف گذاری در فضاهای مختلف سایت شامل صفحه اصلی، دسته بندی ها و مقالات.

  8. بهبود رابط کاربری سایت، افزایش تعداد بازدید صفحه برای هر کاربر و کاهش ضریب خروج.

  9. شناسایی و برطرف کردن خطاهای رایج در وبسایت

  10. پیاده سازی تکنیک های لوکال سئو، درج بر روی نقشه گوگل و تعریف صحیح از شبکه های اجتماعی و اطلاعات تماس شما.

  11. تعریف یک مسیر کاری مشخص و هدف گذاری مرحله ای برای تولید محتوا و کسب جایگاه در جلسه مشاوره سئو

  12. بررسی دلایل موفقیت رقبا و الگوبرداری از تکنیک های بکار گرفته شده توسط مشاوره سئو.

  13. پیگیری تغییرات در زمینه کاری شما و شناسایی فرصت ها و تهدیدهای پیش رو، شناخت صحیح الگوریتم های گوگل و تکنیک هایی که موجب جریمه سایت میشوند.

  14. تضمین بهینه سازی سایت شما برای کاربر و موتور جستجو.

 

مشاوره سئو

  1. تولید محتوای کاربردی و مفید، شناسایی موضوعات و مقالاتی که در بازار کاری شما به آن توجه زیادی نشده است.

  2. پیشنهاد متن مناسب در جلسه مشاوره سئو جبرای دکمه ها و بنرها و تعریف صحیح از call to action در سایت متناسب با هدف گذاری های شما.

  3. شناخت کافی از سیستم های مدیریت محتوای استاندارد مانند وردپرس، جوملا یا دروپال.

  4. آشنایی عمومی با دستورات کدنویسی HTML و CSS.

  5. آشنایی با استانداردها و فاکتورهای مهم در طراحی فروشگاه اینترنتی، سبد خرید و صفحه محصول.

  6. آشنایی کامل با ابزارهای مدیریتی سئو مانند گوگل وبمستر و گوگل انالیتیکز.

  7. طرح ریزی ساختار مناسب برای لینک سازی داخلی و نحوه ارتباط صفحات مهم با یکدیگر.

  8. تعیین استراتژی لینک سازی خارجی، کلمات لینک شده هدف، ریپورتاژ آگهی، تکنیک های لینک سازی چریکی و روش های سئو کلاه خاکستری.

  9. بهینه سازی منو سایت، سایدبار، فوتر و مسیرهای دسترسی داخلی.

  10. تعیین ساختار آدرس دهی صفحات و نحوه بکارگیری کلمات کلیدی در آدرس صفحه.

  11. تعیین KPI مناسب برای تخمین عملکرد سایت و دست یابی به اهداف.

  12. ارائه گزارشات ماهیانه از میزان بازدید، جایگاه کسب شده در کلمات هدف و نحوه رفتار کاربران در سایت.

وظایف مشاوره سئو

  1. بهینه سازی حساب کاربری شما در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، لینکداین، اینستاگرام و … . ایجاد ارتباط درست میان صفحات اجتماعی و سایت اصلی.

  2. مشاوره سئو برای نحوه انتشار محتوا در کانال های عمومی مانند سرویس های اشتراک ویدئو، ارسال خبرنامه ایمیلی و شبکه های اجتماعی.

  3. رعایت استانداردهای اولیه برندسازی در فضای وب و نحوه معرفی نا شما به موتورهای جستجو.

  4. بررسی وضعیت هاست و دامنه شما از نظر کیفیت و تاثیرگذاری بر عملکرد سایت.

  5. مشاوره سئو برای کمپین های تبلیغات کلیکی و فضاهای مناسب برای تبلیغات بنری.

  6. ارائه مشاوره سئو و تحلیل کاربردی به شما برای تصمیم گیری در بازطراحی سایت، تغییر دامنه یا تغییر هاست.

  7. پاسخ دهی به سوالات و ابهامات شما با ادبیات قابل فهم و قابل پذیرش بدون بکارگیری عبارات پیچیده و خلاصه شده.

  8. مشخص نمودن نقشه راه، زمان های نتیجه گیری و برآورد حدودی از زمان و میزان موفقیت شما .

  9. عدم تضمین کسب رتبه 1 گوگل یا رسیدن به تعداد مشخصی بازدید، بلکه تضمین رعایت اصول و استانداردهای تایید شده.

اهمیت مشاوره سئو

سایت "سئو اینجا " تمام این موارد و خدمات را به شما ارائه می دهد و شما عزیزان می توانید بدون نگرانی برای سایت خود برنامه ریزی نمایید و از موفقیت خود اطمینان داشته باشید.

  • azim sanat
  • ۰
  • ۰

انسان ها همپی زیبایی خاص خود را دارند و ذاتا زیبایی را دوست دارند و آن را تحسین می کنند. پس کاملا طبیعی است اگر بخواهند در چشم دیگران زیبا به نظر بیایند. در کنار سایر اجزای صورت مانند چشم ها، گونه ها و خط لبخند، بینی نقش مهمی در زیبایی صورت ایفا می کند به این خاطر که بینی در مرکز صورت قرار گرفته است و می تواند تقارن و تناسب تمام اعضای صورت را حفظ کند.

به همین دلایلی که گفتیم جراحی بینی در جهان محبوبیت بسیاری پیدا کرده و افراد زیادی همه ساله در ایران و سایر کشورهای جهان اقدام به جراحی بینی می کنند. امروز در این مقاله می خواهیم نکاتی اساسی درباره جراحی بینی را بیان کنیم.

چند نوع بینی داریم؟

بینی ها از نظر بافت و فرم به دو دسته بینی استخوانی و بینی گوشتی تقسیم می شوند. بینی استخوانی دارای پوست نازک و غضروفی نسبتا محکم است. پوست این بینی ها به قدری نازک است که در بعضی از موارد که بینی دچار شکستگی شده، این شکستگی ها از روی پوست مشخص است.

جراحی بینی

ویژگی بینی های گوشتی این است که مقدار زیادی چربی در زیر پوست آن انباشته شده است و پوست ضخیم و چربی دارند. از دیگر ویژگی های این بینی ها می توان به پره ها و سوراخ های پهن اشاره کرد.

البته بعضی اوقات فقط از روی ظاهر بینی نمی توان گوشتی یا استخوانی آن را تشخیص داد. در این شرایط با یک آزمایش ساده می توانید نوع بینی خود را بشناسید.

تفاوت جراحی بینی گوشتی و استخوانی

فهمیدن اینکه بینی شما استخوانی است یا گوشتی بسیار مهم است چون نحوه عمل این دو نوع بینی باهم متفاوت است. در جراحی بینی گوشتی پزشک غضروف تیغه وسط بینی برمیدارد و در نوک بینی قرار می دهد. این روش باعث تقویت غضروف نوک بینی می شود و از برگشت پذیری بینی به حالت اولیه جلوگیری می کند.

در صورت تشخیص پزشک باید مقداری از چربی زیر پوست بینی در جراحی برداشته شود. این امر باعث فرم دهی بهتر می شود. اگر چربی زیر بینی گوشتی به مقدار کم برداشته شود یا در کل برداشته نشود باعث بد فرمی بینی بعد از جراحی می شود. اگر این چربی به مقدار زیاد برداشته شود موجب اختلال در خون رسانی نوک بینی می شود که می تواند عوارضی را برای بیمار بعد از عمل به همراه داشته باشد.

تفاوت جراحی بینی گوشتی و استخوانی

سن مناسب برای جراحی بینی چیست؟

بهترین زمان برای جراحی بینی زمانی است که غضروف بینی به اندازه کافی رشد کرده باشد. از نظر پزشکان بهترین سن جراحی بینی ۱۵ و برای پسران ۱۷ سالگی است.

مراقبت های قبل از جراحی بینی

  • استعمال دخانیات ممنوع: تا دو هفته قبل از جراحی بینی نباید هیچ گونه مواد دخانیات مصرف کنید.
  • داروها: حتما پزشکتان را در جریان داروهایی که مصرف می کنید قرار دهید. از مصرف داروهایی نظیرآسپرین و ایبوپروفن اجتناب کنید.
  • سعی کنید از هر عاملی که باعث استرس و نگرانی شما میشود دوری کنید.
  • ۸ ساعت قبل از عمل آب و غذا نخورید.
  • رژیم غذایی سالم داشته باشید. مثلا در روز عمل از خوردن غذاهای سفت خودداری کنید.
  • مراقبت های بعد از جراحی بینی

مراقبت های بعد از عمل

  • اول باید بدانید از ۲۴ الی ۴۸ ساعت بعد از جراحی درد و ورم و کبودی وجود دارد.پس در این زمان فقط استراحت و طبق
  • نسخه پزشکتان مسکن یا دارو ها را مصرف کنید.
  • هنگام خواب باید سربالا بخوابید
  • کمپرس سرد را برای جلوگیری از درد و ورم به اطراف بینی بمالید.
  • سعی کنید غذاهای نرم که از جویدن و فشار آوردن جلوگیری میکند میل کنید.
  • از پایین آوردن سر و انجام ورزش و حرکات سنگین اجتناب کنید.

اهمیت انتخاب پزشک مناسب

برای اینکه از نتیجه عمل خود راضی باشید باید در انتخاب پزشک و جراح دقت زیاد به خرج بدهید و با آگاهی و کسب مشورت از دیگر افراد عمل کنید. مجموعه دکتر تهران بیوتی از پزشکان مجرب و ماهری تشکیل شده که در جراحی بینی بسیار کاربلد هستند. می توانید برای کسب طلاعات بیشتر به سایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.

  • azim sanat