azimsanat

راهنمایی برای بهترین خرید شما

azimsanat

راهنمایی برای بهترین خرید شما

۱۵ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

 

دامنه اینترنتی چیست و چه کاربردی دارد؟

Domain که در بین کاربران با نام های دامنه ، دامین و دومین رواج دارد در حقیقت آدرس اختصاصی هر سایت در فضای اینترنت است که یکی از موارد متمایز کننده صفحات وب می باشد که این آدرس دامنه می تواند یکسان یا متفاوت از نام سایت باشد.دامنه اینترنتی لینک مربوط به سایت است.

هر دامنه از بخش های مختلفی تشکیل شده که این بخش ها عبارت هستند از بخش پروتکل ، بخش عمومی ، بخش نام و بخش پسوند که هر کدام از این قسمت ها با علامت . ( دات ) از هم جدا می شوند.

اگر قرار باشد که مثالی زده شود، شما آدرس دامنه https://www.rond.ir را در نظر بگیرید که قسمت https:// همان بخش پروتکل ، www بخش عمومی که برای تمام دامنه ها یکسان است ، pardazit بخش نام دامنه که قسمت اختصاصی دامنه های اینترنتی محسوب می شود و بخش com که پسوند دامنه اینترنتی می باشد.

پروتکل هر دامنه اینترنتی در حالت معمول به صورت http است اما اگر می خواهید تبادل اطلاعات بین سایت شما و کاربران به صورت امن و رمزنگاری شده صورت پذیرد نیاز به تهیه گواهینامه امنیتی SSL دارید که پس از فعالسازی SSL بر روی دامنه ، آدرس دامنه با پروتکل https باز و نمایش داده می شود.

بخش www در هر دامنه اینترنتی مشترک و عمومی است و قسمت های مهمی که باید برای دامنه در نظر گرفت اسم و پسوند دامنه است و به نوعی این دو بخش حساس ترین و سخت ترین موارد برای ثبت یک دامنه ایده آل هستند که در ادامه به توضیح کامل در مورد اسم دامنه و پسوند دامنه می پردازیم.

نام دامنه اینترنتی و نام سایت برای هر سایت اختصاصی است و در قسمت Address Bar مرورگر های اینترنتی می توان به راحتی نام دامنه هر وب سایت را مشاهده کرد.

 

C:\Users\ana\Desktop\دامنه-اینترنتی-چیست-PardazIT-1.jpgنام دامنه ترجیحا باید متناسب با زمینه فعالیت و کسب و کار اینترنتی شما باشد تا کاربر حتی پیش از آنکه وارد سایت شما شود و با کسب و کار شما آشنا شود ، با مشاهده دامنه بتواند تشخیص دهد که سایت شما در چه زمینه ای فعالیت می کند.

 

احراز هویت در سامانه امتا چگونه است؟

برای احراز هویت در سامانه امتا شما نیاز دارید که چند مرحله کاملا ساده و راحت را در سایت احراز هویت امتا به آدرس ecsw.ir را طی کنید. امتا مخفف احراز مشتری تجارت الکترونیکی می باشد.

مراحل احراز هویت در سامانه امتا به این صورت می باشد.

  1. هنگامی که وارد سایت احراز هویت امتا گردیدید، بر روی گزینه سبز رنگ ثبت نام کلیک کنید.

  2. در این مرحله لازم است که شما اطلاعات سیم کارت خود (شماره تلفن همراه) را وارد کنید.

  3. در مرحله بعد از شما خواسته می شود که اطلاعاتی از قبیل نام، نام خانوادگی، کد ملی و… را وارد کنید. اطلاعات زیر را وارد کرده و سپس کد ارسالی به شماره تلفن همراه خود را برای احراز هویت وارد کنید.

  4. در این مرحله وارد مشخصات کارتی و ایمیل و موارد دیگر شوید. اطلاعات صحیح خود را وارد کنید و بدین گونه احراز هویت سامانه امتا صورت می گیرد.

امیدوارم از این مقاله راضی بوده باشید.

  • azim sanat
  • ۰
  • ۰

امروزه تقاضا برای خرید کانسیلر جامد زیاد است. اگر در گذشته خانم ها به لکه های ریز قهوه ای و تیره پوست شان اهمیت نمی داند امروزه این امر کاملا برعکس شده است. همه خانم ها دوست دارند وقتی آرایش می کنند اثری از لکه های تیره و قهوه ای روی پوستشان نماند. برای این منظور از ابزارهای مختلف آرایشی مانند کرم پودر و کانسیلر استفاده می کنند.

کانسیلر دارای دو نوع کانسیلر جامد و مایع است.خانم ها خرید کانسیلر جامد را بیشتر انجام می دهند.

به دلیل اینکه ماندگاری خوبی دارد، سبک است و پوست صورت را اذیت نمی کند.

 

خرید کانسیلر جامد ماتیکی


انواع کانسیلر جامد

این محصول آرایشی دارای دو نوع کانسیلر جامد استیکی و مدادی است. هر دو محصول می تواند نیاز خانم ها را به روشی مناسب برطرف کند. هر دو محصول کوچک هستند و فضای زیادی را از کیف آرایشی شما را اشغال نمی کند. سبک هستند و برای حمل و نقل شما را دچار زحمت نمی کند. و برای اینکه بتوانید کانسیلر را روی پوست صورتتان پخش کنید به پد را براش آرایشی نیاز ندارند. البته که بهتر است به جای انگشت از پد استفاده شود ولی در صورت عدم وجود پد باز هم می توانید آرایش خوبی داشته باشید.

در این مقاله تصمیم داریم در مورد کانسیلر جامد استیکی اطلاعات بیشتری ارائه دهیم. پس با ما همراه باشید تا آگاهی تان را هنگام خرید کانسیلر جامد بالا ببریم.

خرید کانسیلر جامد

نام دیگر کانسیلر جامد استیکی، کانسیلر جامد ماتیکی است و اگر این نام به گوشتان خورد تعجب نکنید. دلیل نام گذاری ماتیکی شباهت بسیار زیاد این محصول آرایشی به رژ لب جامد است.

 میزان چربی موجود در کانسیلر جامد استیکی کم است و خانم های پوست چرب با استفاده از این محصول احساس ماسیدگی را تجربه نخواهند کرد. در نتیجه این نوع محصول آرایشی برای پوست های چرب و حساس بسیار مناسب است.  این نوع ابزار آرایشی پوشانندگی بالایی دارد و می تواند تمام لکه های تیره پوست را به خوبی کاور نماید. . این قدرت پوشانندگی بالا به دلیل وجود رنگدانه های زیاد در کانسیلر جامد است.

اما اگر شما پوست معمولی رو به چرب دارید می توانید نوع کانسیلر جامد مدادی را امتحان کنید. به دلیل اینکه نوع مدادی کانسیلر جامد نسبت به استیکی دارای چربی بیشتر است و می تواند برای هر نوع پوستی مناسب باشد.

اما این نکته را فراموش نکنید که ماندگاری این محصول نسبت به نوع مدادی آن کمتر است. و نیاز است در طول روز آرایش آن را تمدید کنید. هر چند که برای تمدید آن هم زیاد سختی نخواهید کشید. اما می توانید ماندگاری آن را افزایش دهید.

خرید کانسیلر جامد استیکی

 برای افزایش میزان ماندگاری کانسیلر جامد استیکی بهتر است روی آن یک لایه پنکک بزنید. در واقع پنکک می تواند به عنوان یک فیکساتور آرایشی عمل کند.

بهتر است کانسیلر جامد استیکی را مستقیما روی پوست نکشید. ابتدا روی یک پد آن را بکشید سپس به پوستتان بزنید. در این حالت می توانید کانسیلر را بهتر روی پوستتان پخش کنید و ماندگاری آن را افزایش دهید.

البته شما می توانید با کمک انگشتان دستتان کانسیلر جامد استیکی را روی صورتتان پخش کنید اما استفاده از پد آرایشی می تواند در پخش کردن آن و مدت ماندگاری این ماده آرایشی تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

مهم ترین معیار در خرید کانسیلر جامد استکی این است که این محصول و دیگر لوازم آرایش مربوط به پوست مانند کرم پودر و پنکک به دلیل اینکه به صورت مستقیم روی آن قرار می گیرد می تواند موجب آسیب یا تقویت آن شود. اگر خرید کانسیلر جامد را از بین برندهای معتبر با کیفیت اصل خریداری کردید می توانید خیالتان راحت باشد که ماده آرایشی که استفاده می کنید آسیب و صدمه ای به پوست تان نمیزند.

کانسیلر جامد استیکی وظیفه کاور کردن و پوشاندن لکه های روی پوست صورت را برعهده دارد. ولی اگر کانسیلری که می خرید استاندارد نباشد و کیفیت لازم را نداشته باشد خودش می تواند عاملی برای ایجاد لکه روی پوست شود.

برای خرید کانسیلر جامد معتبر می توانید به روبی سان مراجعه نمایید.

 

  • azim sanat
  • ۰
  • ۰

 

 

قفل الکترونیکی که به آن قفل دیجیتال، قفل اثر انگشتی، قفل کارتی و.... نیز گفته می شود، یکی از جدیدترین قسمت های زندگی رو به سمت دیجیتال انسان می باشد که امنیت شما را برابر سرقت به شدت بالا می برد.

در قفل الکترونیکی درب با کاربردها و فوایدی در ارتباط هستیم که به هیچ وجه نمی توان مشابه و مثال آن را در هیچ قفل مکانیکی دیگری یافت و اصلا در این قفل ها وجود ندارد. (پیدا کردن قفل مکانیکی با ویژگی قفل الکترونیکی یک رویاست.)

ویژگی هایی مانند روش های دسترسی مختلف و متنوع مانند رمز، کارت و اثر انگشت ، سیستم ضد سرقت و قفل کودک و حتی آلارم هشدار ، سیستم امنیتی دوبل و مواردی دیگر مانند سنسور ir و خانه هوشمند باعث شده است که شما با خیال راحت بتوانید امنیت منزل خود را به این قفل الکترونیکی بسپارید و به مسافرت های طولانی خود برسید و از آن لذت کافی را ببرید.

قفل الکترونیکی سامسونگ

کاربرد و مزایای قفل الکترونیکی 

درست است که قفل های مکانیکی همیشه در دسترس اند و کار کردن با آن ها راحت و ارزان می باشد، اما حتما شما هم به این نتیجه رسیده اید که امروزه قفل های مکانیکی متاسفانه نمی توانند امنیت ما را به خوبی قفل الکترونیکی (قفل دیجیتال) فراهم کنند. از جمله مزایای قفل الکترونیکی می توان موارد زیر را اشاره کرد:

  • روش های دسترسی متنوع و مختلف  قفل الکترونیکی هوشمند باعث شده است که شما دیگر هیچ نیازی به حمل دسته کلید نداشته باشید. چه قفل دیجیتال با اثر انگشت باز گردد و چه با کارت و یا رمز، دیگر کلیدی در کار نیست و به نوعی کلید شما برای باز کردن درب همیشه همراه شماست و آن هم می تواند رمز در ذهن، اثر انگشت در دست و کارت در کیف باشد.

  • قفل الکترونیکی باعث می شود که هیچ وقت پشت درب منزل خود منتظر نمانید. حتما خیلی پیش آمده است که شما کلید را در منزل یا محیط کار جا بگذارید و برای اینکه درب منزل و یا محیط کار باز شود، منتظر بمانید تا شخص دیگری که کلید همراه خود دارد، حضور پیدا کند و درب را برای شما باز کند. در صورت اینکه کلید زاپاس خود را به شخصی نداده باشید، مجبورید که به منزل یا محیط کار برگردید و کلید را پس بگیرید.قابلیت اتصال به خانه هوشمند در بسیاری از قفل های دیجیتال الکترونیکی قرار دارد. اتصال به خانه هوشمند در طی چند سال آینده جزو یکی از معیارهای خرید هر وسیله هوشمند منزل خواهد گردید. به طور کلی درباره خانه هوشمند می توان گفت که وسایل الکترونیکی منزل توسط یک سیستم کنترلی هوشمند کنترل می گردد و اجزای منزل با هم در ارتباط اند. برای مثال در صورت آتش سوزی در منزل و کشف آن توسط سنسور آتش سوزی منزل، می توان سیستم خانه هوشمند را طوری تنظیم کرد که قفل الکترونیکی به صورت اتوماتیک درب را باز کند تا دود از منزل خارج شود و منزل شما آتش نگیرد.

  • قفل الکترونیکی

  • تنوع زیاد در خرید قفل دیجیتال الکترونیکی چه در برند سازنده و چه در طرح، باعث می شود که هر شخص با هر سلیقه ای بتواند قفل الکترونیکی مورد علاقه خود را پیدا کنید. قفل الکترونیکی کلاسیک می خواهید؟ در خدمت شماست.. قفل با طراحی جذاب و به روز لازم دارید؟ در خدمت شماست. قفلی می خواهید که بتواند امنیت شما را به صورت کامل فراهم سازد؟ باز هم در خدمت شماست.

پس اصلا نگران هزینه پرداختی نباشید و یک بار برای همیشه خرید خود را انجام دهید. سلامی به  دنیای دیجیتال..

 

  • azim sanat
  • ۰
  • ۰

این جمله را به خوبی به یاد دارم: «ما فقط زمانی که راهمون به کلانتری یا دادگاه باز بشه، سراغ قانون میریم تا ببینم چه خبره!» در صورتی که قبل از آن می‌توانیم با مطالعه قانون و ماده وتبصره‌های وابسته به آن، بیشتر حواسمان به اطراف باشد، بدانیم چه کار داریم می‌کنیم. شاید با خود فکر کنید:« برای مطالعه قانون حتما باید کتاب‌های قطور و سیاه و سفید را کلمه به کلمه بگردم یا اینکه باید یک وکیل پیدا کنم و از وقت بگیرم تا به من آموزش دهد!» کاملاً حق با شماست و قبول دارم که اصلاً این کار منطقی به نظر نمی‌رسد. به همین دلیل شهرداد یک اپلیکیش حقوقی ساخته است که به کمک آن تمام نیاز شما به محتوای قانونی برطرف می‌گردد.

در این اپلیکیشن حقوقی بیش از ۱۵۰ هزار قانون به همراه تمامی مواد قـانونی، تبصره‌ها، دکترین، فقـه امامیه و دیگر وابسته‌های مرتبط با هر ماده قانون جمع‌آوری شده است و شما می‌توانید با مراجعه و جستجو در پایگاه داده شهرداد به تمامی محتوای حقوقی مورد نیـاز خود دسترسی داشته باشید.

در این برنامه حقوقی، تلاش شده است که تمامی قوانین کشور از زمان مشروطیت – یعنی از زمان تولد نخستین قانون – تا کنون جمع آوری شود. تمامی اطلاعات و قوانین گرد آوری شده، حاصل سال‌ها تجربه می باشد و از  مستندات حقوقی  معتبر  استفاده گردیده است. به طور دقیق تر، تاریخچه این قوانین از سال 1285 هجری خورشیدی شروع می‌گردد و بالغ بر 500 هزار موجودیت حقوقی در آن می‌توانید پیدا کنید.

تعداد انگشت شماری اپلیکیشن وجود دارد که قوانین را به صورت دسته بندی شده در دسترس قرار دهد. اپلیکیش شهرداد تمامی قوانین را به صورت دسته بندی شده در 200 مجموعه جمع آوری کرده است تا دسترسی ان برای کاربران راحت باشد.  همچنین در اپلیکیشن حقوقی شهرداد، تفکیک دوره سنواتی اعمال شده است و شما می‌توانید دوره مورد نظر خود را (قاجاری، پهلوی و... ) وارد کنید تا تمامی قوانین آن دوره به صورت لیست‌وار در اختیارتان قرار بگیرد.

قدرت این برنامه حقوقی در قابلیت سرچ آن مشخص می‌شود. اپلیکیشن حقوقی شهرداد قابلیت جستجوی پیشرفته دارد و شما می‌توانید ماده، تبصره و ... را با جزئیات مشخص کنید و به محتوای مورد نظر خود دست یابید. در شهرداد می توانید به آسانی به بروزترین پایگاه حقوقی و قانونی کشور دسترسی داشته باشید و بیش از ۱۵۰،۰۰۰ قانون را جستجو نمایید. با استفاده از قابلیت‌ها و فیلترها، می‌توانید در کمتر از چند دقیقه کاربردی‌ترین مواد قانونی و محتوای حقوقی مورد نیاز خود را یافت نمایید.

 

در شهرداد بیش از ۲۰۰ مجموعه قانون از جمله مجموعه قوانین شهرداری، آیین دادرسی کیفری مجموعه قوانین مدنی و ... موجود می‌باشد. در شهرداد تمامی وابسته‌های مواد قانونی از جمله دکترین، نظریه‌های مشورتی، پرسش و پاسخ، فـقه امـامیه و ماده‌های مرتبط بـه دقت توسط وکـلا و متخصصین شهـرداد گردآوری شده و شما می‌توانید با مراجعه به هر ماده قانونی به وابسته‌های آن نیز دسترسی داشته باشید.

این برنامه تحت مدیریت دقیق قرار دارد و تغییرات و تازه‌ترین قوانین به آن اضافه می‌شود و به روز رسانی می‌گردد.

دانلود نصب اپلیکیشن حقوقی شهرداد رایگان است. در حال حاضر نسخه اندرویدی این برنامه در کافه بازرا و گوگل پلی، موجود است و ما می‌توانید ان را دانلود کرده و نصب کنید. نسخه ios نیز در app store قرار دارد.  هم اکنون با دانلود اپلیکیشن شهرداد به جامع‌ترین و کامل‌ترین اپلیکیشن جامعه حقوقی ایران دسترسی داشته باشید.

  • azim sanat
  • ۰
  • ۰

جراحی زیبای بینی یکی از پرطرفدارترین جراحی‌ها در کل دنیاست و ایران قطب جراحی زیبایی بینی در خاورمیانه می‌باشد. هر ساله افراد زیادی بریا زیباتر شدن و کسب اعتماد به نفس بیشتر به پزشکان زیبایی مراجعه می‌کنند. بیماران امیدوارند که پزشک جراح با تیغی که در دستان توانمند خود دارد بتواند این زیبایی پایدار و مانگار را به آن‌ها هدیه دهد.

عمر زیادی از جراحی زیبایی بینی نمی‌گذرد اما در همین مدت کوتاه فراز و نشیب‌های زیادی داشته است. قبلاً عمل بینی با مشکل مواجه می‌شد و عوارض ناخوشایندی به همراه داشت، مانند مشکلات تنفسی، گرفتگی بین، مرگ بیمار حین عمل به دلیل خونریزی در گلو، برگشت و افتادگی بینی و... .

جراحی زیبایی بینی

اما خوشبختانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی، تکنیک‌های جدیدی ابداع گردیده که دیگر این مشکلات را ندارد و جای نگرانی وجود ندارد. به همین دلیل افراد به جراحان زیبایی بیشتر اطمینان کرده و به عمل‌های زیبایی روی می‌آورند. ابتدا شرایط بیمار به طور کامل بررسی می‌گردد سپس در آتلیه عکس سه بعدی بعد از عمل را طراحی می‌کنند تا بیمار با چهره بعدی خود آشنا شود و فرم دلخواهش را انتخاب کند.

 

بیشترین نگرانی در جراحی بینی، متعلق به افرادی است که بینی گوشتی دارند. چون در گذشته بعد از عمل، بینی گوشتی برگشت می‌کرد و بیمار زیبای‌اش نه تهنا بهتر نمی‌شد بلکه بدتر هم می‌شد. اما روشی که امروزه به کار می‌برند کاملاً این مشکل را برطرف می‌کند.

جراحی زیبایی بینی

بینی گوشتی، برخلاف باور عموم، گوشتی نیست بلکه بافت آن بیشتر از پوست و چربی تشکیل شده است. بعضی از بینی‌های گوشتی، پوست ضخیم دارند و بعضی دیگر پوست چرب. در هر دو بافت غضروفی کوچک و ضعیف است و زیر انگشت کم احساس می‌شود.

در روش‌های جراحی جدید، بر خلاف گذشته دیگر بافت غضروفی را زیاد نمی‌تراشند که ضعیف‌تر شود. بلکه بافت غضروفی را تقویت می‌کنند و برای این کار از غضروف کتف یا گوش استفاده می‌شود تا استحکام بینی بیشتر گردد.

 

در روش‌های جراحی زیبیی بینی جدید دیگر نگرانی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر می‌توانید به سایت https://drtehranbeauty.com/ مراجعه کنید.

 

  • azim sanat
  • ۰
  • ۰

برای اینکه کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید نیاز دارید که دیده شوید. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و دنیای وب، افراد زیادی به خریدهای اینترنتی و همین طور فروشگاه های آنلاین مایل هستند. اگر شما هم یک وبسایت دارید و می خواهید از طریق آن درآمد کسب کنید، چاره ای ندارید مگر اینکه سایت خود را به موتور جستجو و کاربران نشان دهید. تنها راه برای معرفی برندتان به گوگل و کاربران، سئو سایت است.

سئو سایت چیست؟

سئو مخفف عبارت Search Engine Optimization است، یعنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو. بیشتر ترافیک سایت ها از طریق گوگل، بینگ، یاهو و سایر موتورهای جستجو است. پس در مرحله اول باید ربات های سرچ انجین ها محتوای سایت شما را بشناسند تا در صورت جستجوی کاربر، سایت شما را به او نشان بدهند.

سئو سایت

سئو سایت در اصل مجموعه روش ها و تکنیک هایی است که ما برای بهینه سازی سایتمان انجام می دهیم تا ربات های گوگل به خوبی محتوا و موضوع سایت ما را درک کنند. هرچقدر آنها بیشتر سایت ما را بشناسند، شانس بیشتری برای گرفتن رتبه بالا در موتورهای جستجو خواهیم داشت.

روش های سئو سایت

سئو داخلی

مجموعه اقداماتی که داخل سایت برای بهینه سازی آن انجام می شود. قبلا به این بخش سئو اهمیت چندانی داده نمی شد اما حالا تمام سئوکاران باور دارند که سئو داخلی درست مانند روح سایت میماند. روش هایی مانند بهینه سازی محتوا، استفاده از تگ های هدر، عنوان و دیسکریپشن، لینک سازی های داخلی، بهینه سازی تصاویر و غیره نمونه هایی از روش سئو داخلی هستند.

سئو تکنیکال

اقدامات فنی که کمی نیاز به دانش برنامه نویسی دارد؛ نظیر نصب فایل SSL، بالا بردن سرعت سایت، فایل robots.txt و غیره.

روش های سئو سایت

سئو خارجی

وقتی خارج از وب سایتمان برای سایت خود تبلیغ کنیم یعنی از روش های سئو خارجی استفاده می کنیم؛ مانند بک لینک،اشتراک گذاری صفحات در شبکه های اجتماعی، انتشار رپورتاژ آگهی و کارهایی از این قبیل.

چطور کارهای سئو سایت را انجام دهیم؟

شما به تنهایی نمی توانید از پس سئو سایت خود بر بیاید، بلکه نیاز به شرکتی دارید که از متخصصان و سئوکاران مجرب و با مهارت تشکیل شده باشد. شرکت سئو اینجا همان چیزی است که شما به دنبال آن می گردید. برای دیدن مقاله ها و سوابق این شرکت به سایت سئو اینجا مراجعه نمایید.



 

  • azim sanat
  • ۰
  • ۰

 

 

شاید برای شما سوال پیش بیاید که سئو سایت چیست؟ سئو مخفف کلمه Search Engine Optimization است. سئو به معنای افزایش کمیت و کیفیت سایت با استفاده از نمایش سایت شما در نتایج گوگل می باشد. با سایت سئو اینجا همراه باشید تا در این باره بیشتر صحبت کنیم.

سئو سایت

 سئو چیست؟

افرادی که کسب و کار آنلاین دارند نیاز دارند که سایت خود را به بالاترین درجه گوگل برسانند تا بتوانند بازدید سایت خود را بالا ببرند تا از رقبای خود جلوتر بزنند. سئو سایت یکی از مهمترین بخش های یک سایت می باشد که باعث افزایش بازخورد مثبت سایت بالا می شود. در اصل سئو مفهومی پیچیده اما در ظاهر بسیار آسان می باشد.

مراحل سئو سایت

بهبود بخشیدن به سایت از نظر گرافیک، محتوای یونیک، رعایت کردن الگوریتم های موتورهای جستجو به صورتی که کل وب سایت شما مخاطب را به خود جذب کند.

اهمیت سئو سایت

همانطور که در پیشتر گفته شد سئو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و برای افرادی که کسب و کار آنلاین راه اندازی کرده اند و برند شدن آن ها بسیار موثر است. بدست آوردن سئو مناسب کلید موفقیت شماست. به شما کمک می کند تا سایت شما با بازدید بیشتری روبرو شود. علاوه بر این موضوع که گفته شد، موتورهای جستجو همان چیزی را به کاربر نمایش می دهد که آن را جستجو کرده اند; به همین علت در مقایسه با تبلیغات اینترنتی کاربران به شما اعتماد بیشتری می کنند و همین امر نشان دهنده ارزش سئو سایت می باشد.

اهمیت سئو سایت

مراحل مهم سئو سایت

همانطور که میدانید سئو و بهینه سازی آن زمان بر و سخت است. الگوریتم ها و تکنیک های زیادی برای بدست آوردن جایگاه مناسب در نتایج گوگل وجود دارد که هر کدام از آنها تاثیر جداگانه ای در این فرآیند دارند. برای بدست آوردن موفقیت در سئو سایت به سه نکته اساسی باید دقت شود که در ادامه آن ها را نام میبریم:

  • سئو تکنیکال

  • بازاریابی محتوا

  • لینک سازی هدفمند

استانداردسازی کدنویسی سایت، رعایت اصول سئو در طراحی، نشانه گذاری استاندارد، بهینه سازی سرعت سایت، طراحی نسخه ریسپانسیو و مواردی مانند اینها را سئو تکنیکال می گوییم. بهتر است بگوییم بدون داشتن محتوا سئو سایت کاملا ناموفق است. بهتر است از محتواهایی استفاده کنیم که برای کاربر جذاب باشد تا بازدید بالایی بخورد.

مولفه های سئو سایت

رعایت کردن استانداردهای سئو فنی و تولید محتوای جذاب و ارزشمند می تواند سایت شما را به صفحه اول نتایج گوگل برساند ولی برای کسب رتبه 1 و رقابت با سایت های قدیمی تر شما نیازمند لینک سازی خارجی برای سایت خود هستید.

نتیجه گیری

شما با سایت سئو اینجا همراه باشید تا با بروزترین مطالب سئو و تکنیک های آن آشنا شوید و بتوانید سایت خود را به بالاترین رتبه گوگل برسانید. یکی از مهمترین درخواست های کارفرما ارائه تضمین برای رسیدن به رتبه 1 در کلمات کلیدی هدف است در حالی که این کار کاملا اشتباه و حتی غیرقانونی است. هیچ تضمینی برای تعیین دقیق رتبه شما در بازه زمانی مشخص وجود ندارد چرا که اطلاعاتی از آپدیت های بعدی گوگل و میزان فعالیت رقبا در دست نیست.


 

  • azim sanat
  • ۰
  • ۰

هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد. این ضرب المثل چه مفهومی را به شما یادآور می شود؟ آیا فقط در مورد حرف زدن باید موقعیت شناس بود؟ پاسخ بدون شک منفی است. در این مطلب می خواهیم اهمیت انتخاب صحیح لباس را به شما یادآور شویم. انتخاب صحیح لباس تنها به معنی پوشیدن لباس رسمی در موقعیت های رسمی نیست. اگر شما لباس های casual را هم سر کار و هم در مکان های دیگری استفاده کنید، ممکن است هم صدمه ببنید و هم لباس های شما پاره، کثیف و غیر قابل پوشیدن شوند. لباس کار برای همین به وجود آمده است. حتی وقتی شما در آشپزخانه ی منزل در حال فعالیت و پخت و پز یک غذای ساده هستید، استفاده از لباس آشپزی برای آن کار کاملا به جا و توصیه شده است.

چرا باید لباس کار آشپزی داشته باشیم

برای بانوان شاغل شرایطی که بخواهند به سرعت غذا حاضر کنند تا مهمانان یا اعضای خانواده را گرسنه نگذارند، زیاد پیش آمده است. ممکن است شما به محض رسیدن از محل کار با همان لباس فرم یا لباس ساده ای که بر تن داشتید به آشپزخانه بروید و فورا شروع به پختن غذا کنید. یک قطره آب درون روغن داغ بریزد یا به هر دلیل دیگری ذره ای روغن روی لباس کار شما پاشیده شود و آن لباس غیر قابل استفاده گردد.

لباس کار رسمی

 برای کسی که حاضر است هم بیرون منزل کار کند و هم اداره ی منزل و آشپزی را بدون لباس آشپزی بر عهده بگیرد، تهیه دوباره ی لباس فرم یک هزینه ی کاملا اضافه است. اگر در شرایط اقتصادی دشواری هستید، نیاز به لباس کار برای شما حیاتی تر است. لباس آشپزی می تواند از این اتفاقات جلوگیری کند.

لباس آشپزی به عنوان پوشش کار

خرید لباس آشپزی برای آشپزهای حرفه ای در صدر اهمیت قرار دارد. شما نمی توانید یک رستوران را بدون کلاه آشپزی روی سر افراد اداره کنید و توقع داشته باشید که به هیچ وجه در غذا مو پیدا نشود. اگر قرار است بهداشت رعایت شود لباس آشپزی سفید برای افراد بهترین لباس کار است. رنگ سفید کوچکترین لکه ای را نشان می دهد و پای گاز و هنگام خرد کردن و مخلوط کردن مواد غذایی بدون شک لکه ای روی پیراهن سفید شما خواهد افتاد.

لباس آشپزی

 این که لباس کار درجه ی افراد را مشخص کند و به نوعی نشان دهنده ی سلسله مراتب باشد، در آشپزخانه هم وجود داشته است. این مثال بیشتر در اروپای غربی مصداق داشت که سرآشپز با رنگ لباس متفاوت و تیره نسبت به افراد با درجه ی شغلی پایین تر مجزا می شد. برای خرید انواع لباس آشپزی و تجهیزات کار و ایمنی وب سایت یونکس پیشنهاد ماست. مجموعه ای از تمام آنچه برای انجام هر کار نیاز است در اختیار شما قرار داده است. با خرید لباس و کفش کار و تجهیزات ایمنی به سلامت خود اهمیت دهید.

خرید لباس کار

  • azim sanat
  • ۰
  • ۰

 

اگر کمی با سئو سایت آشنا باشید حتما نام اعتبار دامنه سایت به گوشتان خورده است. در واقع برای وب سایت ها دو اعتبار در نظر میگیرند به نام های اعتبار دامنه و اعتبار صفحه که عددی بین ۱ تا ۱۰۰ است و هر چقدر این عدد بالاتر باشد بهتر است. این دو معیار از طرف سایت moz.com تعیین شده که البته نمی توان گفت گوگل به این معیارها توجه خاصی دارد یعنی هر سایتی که اعتبار دامنه اش بالاتر است لزوما رتبه خوبی در صفحه نتایج گوگل یا بقیه موتورهای جستجو دارد.

به هر صورت اعتبار دامنه یا DA برای وب مستران معیار مهمی است و از آن برای سنجش کیفیت یک سایت و بک لینک گرفتن استفاده می کنند. 

 از چه سایت هایی بک لینک بگیریم؟

بک لینک یعنی لینک یک صفحه از سایت شما در وب سایت های دیگر باشد. حالا یا شما خودتان این لینک را در پروفایل یا کامنت های آنها قرار داده اید یا اینکه آنها به واسطه محتواهای خوب و با کیفیت شما لینک سایت را به عنوان منبع ذکر کرده اند. این حرکت از نظر ربات های گوگل بسیار مهم است چون به آنها این معنی را می رساند که محتواهای این سایت خوب است و کاربران از آن راضی هستند؛ گوگل هم که عاشق توجه کردن به خواسته های کاربرانش است. 

بک لینک

هرچقدر تعداد بک لینک های شما در سایت هایی که DA و PA بالاتری دارند بیشتر باشد قطعا به رتبه بهتری در صفحه نتایج میرسید. توجه داشته باشید که گفتیم بک لینک در سایت های با کیفیت که اعتبار دامنه و صفحه شان حداقل بالای ۶۰ است، یعنی در هر سایتی بک لینک نگذارید. سایت هایی که اسپم اسکورشان بالاست برای شما سودی که ندارند هیچ، بلکه ممکن است از طرف گوگل جریمه نیز بشوید.

 

شما در قسمت های مختلفی می توانید بک لینک بگذارید مثلا پروفایل، کامنت، صفحات مجازی مانند فیس بوک، پینترست، توییتر و غیره. برای اینکه سایت خود را به رتبه بالا  برسانید و از آن کسب درآمد کنید باید کارهای سئو سایت و به خصوص سئو خارجی را به یک شرکت سئو معتبر بسپارید. شرکت سئو اینجا متخصصانی دارد که در مینه سئو و تولید محتوا بسیار با مهارت و با تجربه هستند. برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت سئو اینجا مراجعه کنید.

  • azim sanat
  • ۰
  • ۰

تا به حال به ارزش محتوا اندیشیده اید؟ این که چه چیزی در گذشته باعث می شد که شما خواننده و مشتری همیشگی یک مجله باشید؟ یا فقط برند و نام آن مجله را به خاطر دارید؟ در فضایی که محتوای چاپی محبوبیت داشت، نویسندگان و کسی که تولید محتوا را انجام می داد، شانس بیشتری برای شناخته شدن داشتند. اگر تولید محتوای یک ستون بر عهده ی آقای میم بود، شما همیشه امضای او را پای آن مشاهده می کردید. اما در مورد تولید محتوا آنلاین چه طور؟ آیا همیشه نام نویسنده پایین آن وجود دارد؟ در صورت وجود اسم و امضا آیا واقعا صحیح است یا فقط به خاطر استفاده از حساب کاربری صاحب امضا برای انتشار محتوا، نویسنده ی محتوا لقب گرفته است؟

تولید محتوا مارکتینگ

کارهایی که از تولید محتوا بر می آید

محتوای غنی در فضای وب حرف اول را در زمینه رتبه بندی موتورهای جستجو می زند. شما یک کلمه کلیدی را هدف قرار میدهید و سعی می کنید حول آن تولید محتوای یونیک داشته باشید. متنی که شما می نویسید باید نظر مخاطب را جلب کند. در واقع رنگ و ظاهر سایت در درجه بعدی اهمیت قرار دارند و محتوای سفارشی شده برای پرسونای مخاطب خاص مد نظر نقش اول را می گیرد. 

اگر محتوای شما راضی کننده باشد، اسم سایت در خاطر مراجعه کننده باقی می ماند. در صورتی که بار دیگر در نتایج جستجو به نام دامنه شما برخورد کند، فورا روی آن کلیک خواهد کرد چرا که انتظار بهترین ها را از شما دارد. البته اگر یک فروشگاه اینترنتی را اداره می کنید، نمی توانید فقط روی تولید محتوا حساب کرده و توقع داشته باشید که بازخورد خوبی بگیرید. محصول شما و کیفیت آن با نظرات مردمی جمع بندی می شود تا امتیاز نهایی سایت شما تعیین شود.

تولید محتوا

تولید محتوای سئو

سئو یا بهبود رتبه ی سایت در نتایج موتور جستجو هدف دیگری است که با تولید مطالب جذاب محقق می شود. محتوای سئو شده و با کیفیت مدت زمان حضور کاربر در صفحه را افزایش می دهد و جلوی خروج او بعد از خواندن یک صفحه را می گیرد. تولید محتوا نباید خیلی روی سئو متمرکز شود ولی در عین حال باید نکات اساسی را رعایت کند. اگر شما یک شرح خوب از صفحه ای که تماما نوشته ی آن را قلم زده اید، داشته باشید، اگر یک عنوان خواندنی برای هر مطلبی که می خواهید درج سایت کنید بنویسید، درهای پیشرفت به شما گشوده می شود. در واقع بدون تولید محتوا نمی توان توقع داشت که گوگل، بینگ، یاهو و ... ارزش شما را درک کنند، اینجا شبکه ی اجتماعی نیست که شما فقط روی شهرت، اسم یا چهره بالاتر بروید. ایران رپورتاژ قادر است تا این فرآیند تولید محتوا را برای شما انجام دهد.

  • azim sanat