azimsanat

راهنمایی برای بهترین خرید شما

azimsanat

راهنمایی برای بهترین خرید شما

۲ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اگر به دنبال بهترین دکتر زگیل تناسلی هستید، این مقاله برای شما است. با خواندن این مقاله کوتاه در می یابید که زگیل تناسلی چیست و می توانید برای درمان آن به کدام پزشک مراجعه کنید. پس با ما همراه باشید.

زگیل تناسلی چیست و برای درمان آن چه کنیم؟

زگیل تناسلی بیماری پوستی در ناحیه تناسلی است. این بیماری زگیل هایی نرم و پر آب روی ناحیه تناسلی ایجاد می کند که راه انتقال آن ارتباط جنسی است. زگیل تناسلی می تواند باعث درد و خارش شود. احتمالا اسم ویروس HPV زیاد به گوشتان خورده باشد، این بیماری از شایع ترین انواع بیماری جنسی یا آمیزشی است.

این بیماری هم در زنان و هم در مردان ایجاد می شود اما برای زنان خطرناک تر است. این بیماری می تواند در زنان موجب سرطان رحم یا سرطان دهانه واژن شود. این بیماری مسری است و با برقراری رابطه جنسی از فرد بیمار به فرد دیگر منتقل می شود.

تا اینجا متوجه اهمیت این بیماری شدید. بهتر است برای درمان آن به بهترین دکتر زگیل تناسلی مراجعه کنید و از او کمک بخواهید.

دکتر زگیل تناسلی

بهترین دکتر زگیل تناسلی چه کسی است؟

برای تشخیص و درمان زگیل تناسلی می توانید به چند پزشک مراجعه کنید که در اینجا هر کدام را بررسی می کنیم:

  • دکتر پوست

وقتی برای درمان زگیل تناسلی به دکتر پوست مراجعه می کنید باید بدانید که راه درمان آن، لیزر است و دکتر پوست غالبا برای درمان این بیماری از لیزر استفاده می کند دکتر پوست برای رفع زائده های بیرونی زگیل ها از لیزر استفاده می کند و احتمال زیادی دارد که تمام بیماری ریشه کن نشود.  

  • متخصص اورولوژی

متخصصن اورولوژی معمولا جراح هم هستند، بنابراین به عنوان بهترین دکتر زگیل تناسلی برای آقایان می توانند گزینه مناسبی باشند. بهترین دکتر می تواند از تنگی مجاری ادرار جلوگیری کند.

  • دکتز زنان

به صورت کلی لازم است که هر خانمی که رابطه جنسی دارد به پزشک مراجعه کند و به صورت مستمر تست پاپ اسمیر و پی سی آر انجام دهد. قطعا انجام معاینات دوره ای می تواند به کنترل زگیل تناسلی و تشخیص سریع آن کمک کند.

 

  • azim sanat
  • ۰
  • ۰

متخصص ارتودنسی و متخصص ایمپلنت هر دو یک دندانپزشک هستند که برای بهبود وضعیت دندان و فک تلاش می‌کنند. در این مقاله وظیفه هر یک را مقایسه می‌کنیم:

ارتودنسی چیست؟

ارتودنسی یکی از شاخه‌های مهم رشته دندانپزشکی است که وقتی دندان یا فک در جای درستی قرار ندارند به کمک می‌آید. ارتودنسی شکل دندان و