azimsanat

راهنمایی برای بهترین خرید شما

azimsanat

راهنمایی برای بهترین خرید شما

  • ۰
  • ۰

 

سرعت و گرافیک برای کسی که گیمر است؛ حرف اول و آخر را می زند کسی بازی دوست دارد هر جوری شده می خواهد از آ« لذت ببرد  نه اینکه به دلیل سرعت پایین عصبانی شود و زمانش از دست برود. سرعت اجرای بازی های کامپیوتری بر حسب فریم بر ثانیه می باشد و رم کامپیوتر تاثیر بسزایی در سرعت بازی دارد.

کیفیت تصویر نیز برای کسی که عاشق بازی بسیار مهم است و تمامی بازی ها دارای کیفیت ویژه ای هستند مگر اینکه کارت گرافیک کامپیوتر شما دچار مشکل شده باشد در این صورت شما باید روی آن تمرکز کنید و دلایل را جویا شوید.

هر اقدامی که یک گیمر در بازی های آنلاین انجام می دهد باید برای سرور ارسال شود و از طرفی حرکت دیگر بازیکنان نیز به سرور ارسال شود اگر این ارسال کند انجام شود نه تنها نمی توانند از بازی لذت ببرند بلکه باعث عصبانیت آن ها خواهد شد.

رم کامپیوتر

چگونه سرعت  اجرای بازی را افزایش دهیم؟

شما با ارتقای سخت افزار سیستم از جمله رم کامپیوتر می توانید این مشکل را حل کنید، قبل از انجام هر اقدامی با متخصص آن مشورت کنید چون رم کامپیوتر شما باید به مدل های دیگر سخت افزار شما بیاید. البته سرعت اجرای بازی نه تنها به رم کامپیوتر  بلکه به نوع پردازنده سیستم شما نیز بستگی دارد.

یکی از معضلاتی که امروزه برای ارتقای سیستم با آن روبرو خواهید شد، گرانی بیش از حد قطعات سیستم است، به همین جهت رم کامپیوتر نیز از این قاعده مستثنی نیست و هزینه خرید رم کامپیوتر بسیار افزایش یافته است

نکات مهم در انتخاب کارت گرافیک

یکی از قطعاتی که وجود آن لازمه انجام بازی های سنگی گرافیکی است؛ کارت گرافیک می باشید. در همین راستا باید به نکاتی که در انتخاب و خرید کارت گرافیک اهمیت دارد توجه لازم را داشته باشید. برخی از این نکات مهم شامل موارد زیر است:

برند کارت گرافیک: اصلی ترین دلیلی که افراد حافظه گرافیک را برای سیستم خود انتخاب می کنند؛ برند آن است. در انتخاب برند باید به سابقه و اعتبار شرکت مورد نظر توجه داشته باشید تا نتیجه کار نیز موثر باشد

میزان کارت گرافیک: دومین موردی که در انتخاب گرافیک برای سیستم اهمیت دارد، مقدار آن است. انجام بازی های سنگین کامپیوتری کاملا به این مورد بستگی دارد. طبیعتا هرچه مقدار گرافیک بیشتر باشد، کیفیت و وضوح تصویر حین انجام بازی بیشتر خواهد بود.

نسل کارت گرافیک: اگر قصد انجام بازی های بروز را دارید، باید به نسل گرافیک مورد نظر توجه کنید. 

کارت گرافیک

کلام آخر

قبل از خرید کارت گرافیک و رم کامپیوتر به مشخصات کامپیوتر خود دقت کنید و از یک متخصص مشورت بگیرید، برای بازی با کامپیوتر خیلی چیزا ملاک است. سایت لوتوس می تواند به شما این اطمینان را بدهد که تمامی این محصولات را با کیفیت در اختیار شما بگذارد فقط کافی است به لوتوس اعتماد کند.

  • ۰۰/۰۶/۰۷
  • azim sanat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی