azimsanat

راهنمایی برای بهترین خرید شما

azimsanat

راهنمایی برای بهترین خرید شما

۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

 

 

اگر مکانیک به شما گفته است باید کاسه نمد تهیه کنید و به دنبال قیمت کاسه نمد هستید ابتدا بهتر است آشنایی مختصری با آن داشته باشید. نمد چیزی شبیه به پارچه است که از دیرباز در فصل بهار و از پشم گوسفندان تهیه میشده؛ نمد خواص بسیاری دارد که باعث می شود در گستره ی وسیعی از صنعت استفاده شود. از جمله این خواص می توان به ایجاد تعادل بین بارهای مثبت و منفی، ضد برش و ضد ضربه بودن، جذب رطوبت، گرم ماندن در زمستان و خنک ماندن در تابستان اشاره کرد. همین خواص کافی است تا از آن در خودرو برای درزبندی شفت دایره ای شکل که حاوی روغن است استفاده شود؛ به این درزگیر ها کاسه نمد (radial shaft seal) گفته می شود و البته که تنها از نمد ساخته نشده اند؛ یک کاسه فلزی و چند قطعه فنر در کنار هم به پیستون حاوی سیال کمک می کنند تا سرعت و حرکت خود را حفظ کند و روغن داخل آن به بیرون درز ننماید. کاسه نمد تنها مربوط به خودرو نیست و در بسیاری از وسایل دیگر مثل لباسشویی استفاده می شود پس قیمت کاسه نمد و کیفیت آن برای شما با اهمیت خواهند بود.

کاسه نمد در کدام قسمت های خودرو کاربرد دارد؟

کاسه نمد در قسمت های مختلفی در ساختار خودرو به کار رفته است؛ میل لنگ، گیربکس، پلوس، شیر فرمان و سوپاپ همگی دارای کاسه نمد هستند.

کاسه نمد.jpg

چه زمانی نیاز به تعویض کاسه نمد داریم؟

اگر از شفت بین چرخ دنده ها روغن نشت می کند و اگر دیفرانسیل شما به هنگام کار کردن سر و صدا می کند (روغن داخلش کم شده) یعنی شما نیاز به تعویض کاسه نمد دارید؛ چرا کاسه نمد با گذشت زمان، بر اثر کار کردن موتور خودرو و گرمای شدید داخل موتور خاصیت خود را از دست می دهد؛ اگر در حالی به این مشکلات دچار شده اید که به تازگی کاسه نمد را تعویض کرده اید، باید بدانید که علاوه بر جنس و قیمت کاسه نمد، نحوه جا زدن آن توسط مکانیک مربوطه بسیار مهم است چرا که  مرغوب ترین جنس هم ممکن است در هنگام جا زدن آسیب ببیند و کار تعویض را بیهوده کند.

قیمت کاسه نمد از کجا بگیریم؟

شما می توانید به صورت آنلاین و با مراجعه به وب سایت شرکت عظیم صنعت، از قیمت انواع قطعات مکانیکی اعم از قیمت کاسه نمد آگاه شده و برای خرید اقدام کنید؛ به خاطر مشکلات ارزی ممکن است برخی اجناس قیمت ثابت و درج شده نداشته باشند که پشتیبانی شرکت سریعا پاسخگو خواهد بود.

  • azim sanat
  • ۰
  • ۰

عمل بینی یکی از معمول ترین و کارآمدترین روش های زیبایی در جهان است که همه ساله عده زیادی این کار را انجام میدهند چرا که بینی یکی از مهم ترین اجزای صورت انسان است و زیبایی آن میتواند تاثیر زیادی در زیبایی چهره فرد داشته باشد؛ پس اگر به دنبال چهره ای زیباتر یا برطرف کردن نواقص بینی خود هستید برای کسب اطلاعات به این مقاله توجه کنید.

 

عمل بینی (رینوپلاستی)

 

چه کسانی عمل بینی را انجام میدهند؟

علل مختلفی از جمله نواقص بینی و مشکلات تنفسی باعث شده تا عده ای به عمل بینی روی بیاورند. از طرفی عمل زیبایی بینی که با برش دادن  و متناسب کردن قوز و نوک آن انجام میشود باعث ترغیب بعضی افراد به انجام جراحی شده است.

چه سنی برای عمل بینی مناسب است؟

سن فیزیکی افراد برای عمل بینی از ۱۶ سالگی تا ۶۰ سالگی است  و آنچه که اهمیت دارد این است که رشد بینی و صورت 

فرد کامل شده باشد و همچنین فرد نباید بیماری حادی مانند سرطان، بیماری های قلبی، و عیوب انعقادی داشته باشد.

 

 

انواع تکنیک های عمل بینی و مزایا و معایب آنها

رینوپلاستی به تکنیک باز:در این روش جراح برش هایی درون بینی و بین دو سوراخ آن ایجاد میکند تا پوست از روی 

استخوان کنار برود به همین دلیل در تکنیک باز، جراح آزادی عمل بیشتری دارد و راحت تر میتواند غضروف و استخوان را به 

فرم دلخواهش شکل بدهد.

 

مزایای عمل بینی باز

 جراح امکان اعمال تغییرات بیشتری را روی بینی دارد.

معایب: میزان تورم و کبودی بینی بیشتر است.

رینوپلاستی با تکنیک بسته 

در این روش تمام برش ها درون بینی انجام می شود و پوست به مقدار بسیار کمی از روی 

غضروف کنار میرود.

مزایای آن:برای کسانی که نواقص بینی آنها اندک است، ورم و کبودی در این کمتر است، زمان عمل جراحی کوتاه تر و دوره ی نقاهت بعد از جراحی کمتر است.

معایب: پزشک به دلیل دسترسی کم به اسکلت بینی در اعمال تغییرات محدودیت دارد.

پیشنهاد اکثر جراحان عمل بینی بسته است.


 

مزایا و معیاب عمل بینی

مزایای عمل بینی

تنفس بهتر و رفع نواقص بینی: افرادی که دچار مشکلاتی از قبیل پلیپ یا مشکلات تنفسی هستند با جراحی بینی مشکلاتشان

تا حد زیادی برطرف خواهد شد.

ایجاد اعتماد به نفس در فرد: با داشتن بینی و ظاهری زیبا و جذاب اعتماد به نفس شما تقویت میشود.

معایب و خطرات عمل بینی

  • ممکن است به طور مکرر خون دماغ شوید.
  • بینی و اطراف آن کاملا بی حس می شود حتی ممکن است وقتی دچار خون ریزی میشوید متوجه نشوید.
  • ایجاد اختلال درتنفس
  • ممکن است بعد از عمل به ظاهر مطلوبتان نرسید.
  • امکان تغییر رنگ و بد فرم شدن بینی
  • باقی ماندن جای زخم های عمل در بینی و اطراف آن
  • ورم و درد و کبودی بعد از عمل

برای اینکه بتوانید یک عمل بینی موفق داشته باشید و پزشکی هاذقی را انتخاب نمایید بهتر است نمونه کارهای او را مشاهده نمایید. می توانید برای مشاهده رزومه یک پزشک نامدار به سایت یا مطب او  مراجعه نمایید.

  • azim sanat
  • ۰
  • ۰

روش کار بلبرینگ

اجزای صنعتی که ماشین آلات را شکل می دهند و باعث می شوند شما بتوانید به راحتی از آن ها استفاده کنید، گاهی از خود ماشین مهمتر هستند. بلبرینگ یکی از این قطعات فنی است. اگر بخواهیم کلمه ی بلبرینگ را به زبان خود ترجمه کنیم به یاتاقان توپی می رسیم. یاتاقان ابزاری است که می تواند یک حرکت بین دو قطعه را مدیریت کند، حال اگر این ابزار شکل گرد و توپی داشته باشد، شما یک بلبرینگ خواهید داشت. در ادامه روش کار این قطعه و فروش بلبرینگ مناسب را توضیح دهید.

فروش بلبرینگ

روش کار بلبرینگ به چه صورت است؟

خرید بلبرینگ به این معنی است که شما یک یاتاقان گرد نیاز داشته اید اما این بلبرینگ قرار است برای شما چه کاری را انجام دهد؟ در بلبرینگ ها بار و فشار تقسیم و جهت دهی می شوند.  بار از روی لایه بیرونی به داخل گوی ها انتقال یافته و فشار هم همین مسیر را دنبال می کند.گرد بودن شکل این قطعات داخلی باعث می شود که سطح تماس کمتر شود، سطح تماس کمتر اصطکاک کمتری را در پی خواهد داشت و این می تواند یک حرکت بهینه به شما ارائه کند. به همین خاطر سرعت بلبرینگ بیشتر از رولبرینگ است. فروش بلبرینگ صنعتی یکی از کارهایی است که به شدت در بازاری که محبوبیت این قطعه زیاد است، پر طرفدار شده است.

تولید بلبرینگ

تولید و فروش بلبرینگ 

اگر شما قصد داشته باشید که در کارخانه صنعتی خود به تولید این قطعات بپردازید با توجه به این که شما دو یا سه رقیب اصلی و داخلی دارید، این کار مناسب به نظر می رسد. در سالهای اخیر در کشور ما قیمت بلبرینگ مثل خودرو و بیشتر قطعات آن رو به افزایش بوده که با توجه به واردات حداقلی این محصول بازار برای تولید و عرضه بلبرینگ در سال جهش تولید فراهم است.کافی است شما بتوانید ساچمه هایی بسازید که در برابر فشار مقاومت کرده و خرد نشوند. انواع بلبرینگ خودرویی و صنعتی شامل بلبرینگ های شیار عمیق، بلبرینگ تماس زاویه ای، کف گرد، خود تنظیم و بلبرینگ Y می توانند لیست تولید شما باشد که در آخر برای فروش بلبرینگ های خودتان با توجه به قیمت روز که ناشی از ارز بانک مرکزی است، اقدام می کنید.

سرعت عملکرد خط تولید شما در این شرایط اقتصادی می تواند تعیین کننده باشد. مثلا اگر شما در سه ماهه ی اول سال 99 که بیشتر کارخانه های ساخت رولبرینگ و بلبرینگ داخلی هم تعطیل بودند، تولید سنگین داشتید، در مهر همان سال می توانستید سود قانونی و عالی برده باشید. برای خرید بلبرینگ می تواند از وب سایت عظیم صنعت به آدرس https://azimsanat.com/ مراجعه و هر نوعی از این محصولات را تهیه کنید.

 

  • azim sanat
  • ۰
  • ۰

پنکک یکی از لوازم آرایشی است که تمام خانم هایی که به صورت حرفه ای آرایش می کنند از آن استفاده می کنند تا تاثیر و زیبایی آرایش خود را بالا ببرند. 

تاثیر این وسیله آرایشی به قدری بالاست که اکثر خانم ها برای آرایش فقط از یک کرم مرطوب کننده یا ضد آفتاب استفاده می کنند و روی آن یک لایه پنکک می زنند. پنکک یک نوع کرم پودر فشرده پودری است که تثبیت آرایش، پوشاندن عیوب صورت مانند لکه های قهوه ای و فرورفتگی و ناهمواری های صورت و افزایش مدت ماندگاری آرایش را بر عهده دارد.

پنکک

یکی از تاثیرات پنکک که نمی شود از آن غافل شد بالا بردن مدت زمان ماندگاری آرایش صورت است. اگر بعد از استفاده از کرم پودر از پنکک استفاده کنید متوجه میشوید که کرم پودر به مدت بیشتری روی صورتتان باقی می ماند. یا مثلا برای اینکه ماندگاری رژ لب را بالا ببرند کمی با پد پنکک روی لب تان می کشند و لب ها را آرایش می کنند. 

به بیانی دیگر به جای اینکه از رژ لب های ماندگاری بالا که اکثرا به پوست لبتان آسیب می زند مانند رژ لب 23 ساعته استفاده کنید می تواند از یک روش جایگزین مطمئن که به پوست لب هم آسیب نمی زند استفاده کنید.

این ابزار آرایشی به خاطر ماهیت پودر مانندش می تواند براقیت صورت را که در اثر آرایش کردن ایجاد شده از بین ببرد و با مات کردن آرایش آن را طبیعی جلوه دهد. اگر دنبال این هستید که آرایش طبیعی داشته باشید بهتر است از پنککی استفاده کنید که مناسب صورت تان باشد. هم از نظر رنگ هم جنس آن. 

اگر پوست شما خشک است همانند کرم پودر باید پنکک را نیز با کمی چربی انتخاب کنید تا به خوبی روی پوستتان بخوابد و پوسته پوسته نشود. شما می توانید قبل از زدن پنکک کمی صورتتان را با کرم های مرطوب کننده چرب کنید و ماساژ دهید تا خشکی آن تا حدی برطرف شود سپس از پنکک مناسب پوستتان استفاده کنید.

اگر پوستتان چرب است، پنککی که چربی نداشته باشد برای پوستتان مناسب است. بهترین پیشنهاد برای خرید پنکک، نوع آکوا است. پنکک آکوا بر پایه آب می باشد و می تواند چربی تولید شده پوستتان را در طول روز کنترل کند و با متعادل نگه داشتن چربی، مانع از بروز جوش و آکنه شود.

پنکک

در تولید پنکک چربی و آب کنترل می شود و بر اساس انواع مختلف پوست تولید می شود. پس هنگام خرید به نوع آن کمی دقت کنید که متناسب با پوست انتخاب شود.

برای انتخاب پنکک مناسب رنگ پوست، ابتدا بدانید که تنالیته پوستتان در چه طیف رنگی است سپس رنگ پنکک را در همان طیف انتخاب نمایید. حالا اگر می خواهید پوستتان را کمی روشن کنید می توانید از پنککی که یکی دو درجه روشن تر از پوستتان است استفاده کنید. اگر تمایل دارید آرایش برنزه داشته باشید می توانید یک درجه تیره تر از پنکک معمولی خود کمک بگیرید. در غیر این صورت آرایش صورتتان کاملا مصنوعی خواهد شد.

برای داشتن آرایشی طبیعی تر با پنکک بهتر است برای پخش کردن آن روی صورت حتما از پد آرایشی کمک بگیرید. این پد ها میتوانند پنکک را کاملا روی پوست بخوابانند و مدت ماندگاری را افزایش دهند. شما برای این کار می توانید از براش ها و قلموهای مخصوص پنکک هم استفاده کنید اما پیشنهاد اول پد مخصوص پنکک است.

یکی دیگر از موارد مهم در طبیعی بودن آرایش این است که از لوازم آرایشی استاندارد و با کیفیت مخصوصا پنکک استفاده کنید. برای یک خرید مطمئن و مقرون به صرفه می توانید به روبی سان مراجعه کنید و از داشتن آرایش طبیعی در مهمانی ها لذت ببرید.






 

  • azim sanat
  • ۰
  • ۰

شاید با خودتان بگویید چرا تاثیر جراحی بینی نسبت به سایر اجزای صورت بسیار بشتر است. از آنجا که بینی در وسط صورت قرار دارد، به همین دلیل در صورت وجود کوچکترین ایراد، تناسب و زیبایی سایر بخش های صورت مانند چشم، گونه، لب و... را نیز برهم می زند. 

به همین دلیل افرادی که بینی مناسبی ندارند، برای رسیدن به چهره ای جذاب و دوست داشتنی اقدام به انجام جراحی بینی می کنند. اما با توجه به اینکه جراحی بینی با زیبایی شما ارتباط مستقیم دارد، لازم است قبل از اقدام به جراحی چه مواردی را رعایت کنید؟ آیا احتمال برگشتن بینی به حالت اولیه پس از عمل بینی وجود دارد؟ چگونه کلینیک مناسبی را پیدا کنیم؟

در این مقاله قصد داریم به این سوالات پاسخ روشنی دهیم. پس با ما همراه باشید.

نکات قبل از جراحی بینی

ویژگی های یک کلینیک جراحی بینی مناسب

کیفیت نمونه کارهای مجموعه: در صورتی که نمونه کارهای یک مجموعه عالی و بدون هیچکونه ایرادی باشند، آسوده خاطر خواهید شد که مجموعه ای حرفه ای و متخصص را انتخاب کرده اید. مشاهده تصاویر قبل و بعد از عمل بینی مشتریان می تواند کمک زیادی در انتخاب شما کند. پس قبل از انتخاب هر کلینیکی ابتدا نمونه کارهای آن ها را به دقت بررسی کنید.

نظر و سطح رضایت مشتریان درباره کیفیت کار کلینیک: هرچقد که درصد رضایت مشتریان بالاتر باشد، می توانید در انتخاب خود مصمم تر باشید و استرس و تردید را از خودتان دور کنید. مجموعه ای که همه مشتریان قبلی از تجربه و کیفیت خدمات پرسنل آن ها تعریف و تمجید می کنند، شک نکنید که عمل بینی را به بهترین شکل ممکن انجام خواهند داد.

میزان رضایت از جراحی بینی

تخصص پزشکان جراح: مهمترین مسئله در موفقیت آمیز بودن نتیجه جراحی بینی، انتخاب جراح مناسب است. در صورتی که جراح شما از تجربه و تخصص کافی برخوردار نباشد، می توان گفت ریسک کار بسیار بالا خواهد بود.

موارد مهم قبل از انجام جراحی بینی

 قبل از اقدام به جراحی بینی لازم است مواردی را رعایت کنید تا نتیجه جراحی همان چیزی شود که انتظارش را دارید. 

مدارک مورد نیاز مانند جواب آزمایش ها را حتما انجام داده و همراه خود داشته باشید.

روز قبل جراحی سعی کنید آب زیاد بنوشید. 

اگر از آسپرین استفاده میکنید لازم است دو هفته مانده به زمان عمل زیبایی بینی آن را کنار بگذارید.

استفاده از دخانیات در هفته های پایانی قبل از جراحی ممنوع!

خوردن غذاهای های دیر هضم، روز قبل جراحی ممنوع!

روز جراحی به هیچ عنوان از لوازم آرایشی و لاک ناخن استفاده نکنید. بهتر است شب قبل از عمل بینی دوش بگیرید.

روز عمل بینی بهتر است از لباس های استفاده کنید که به راحتی قابل تعویض هستند و اذیتتان نمی کنند.

 

نمونه های جراحی بینی

چرا برخی از بینی ها پس از جراحی به حالت اولیه خود برمیگردند؟

در صورتیکه پزشک شما در کار خود حرفه ای و متخصص باشد و از متدهای جدید جراحی بینی استفاده کند، احتمال برگشت پذیری وجود نخواهد داشت. معمولا بینی های گوشتی که جراحی آن ها دشوارتر است، اگر اصولی جراحی نشود احتمال اینکه پس از مدتی به حالت اولیه بازگردد بسیار زیاد است.

حرف آخر

موارد بسیار مهمی است که شما قبل از هرگونه اقدامی برای عمل بینی باید آن ها را بدانید و به درستی انجام دهید تا نتیجه عمل زیبایی بینی همان چیزی شود که انتظار داشتید. برای کسب اطلاعات بهتر و دریافت مشاوره رایگان از مجرب ترین پزشکان ایران می توانید به وبسایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.

  • azim sanat
  • ۰
  • ۰

 

در آینده­ای نه­چندان دور بسیاری از امتحان­ها از طریق فضای اینترنت برگزار خواهند شد. آزمون آنلاین راه حلی مناسب برای بسیاری از مشکلاتی که امروزه در بسیاری از جوامع با آن مواجه هستیم خواهد بود. مشکل کمبود وقت، هزینه­ها و مشکلات رفت و آمد در کنار امکان عدم دسترسی تمام افراد به شرایط یکسان (عدالت آموزشی) از مواردی هستند که توجه روز­افزون همه ما را به خود جلب می­کند.

آزمون آنلاین چیست؟

آزمون آنلاین که از آن با نام­های امتحان مجازی یا آزمون الکترونیکی نیز نام برده می­شود، در واقع اجرای همان آزمون­های سنتی در بستر فضای مجازی است. امروزه در اکثر نقاط جهان به علت جلوگیری از بسیاری از هزینه­ها و امکان دسترسی تمامی افراد از سراسر فضای اینترنت به خدمات آموزشی از این نوع از آزمون­ها نیز استقبال فروانی شده است.

کیفیت بالا به همراه هزینه ­های پایین آزمون آنلاین

یکی از مزایای اصلی آزمون­های آنلاین تفاوت بسیار زیاد هزینه­ها با آزمون­های سنتی است. ارائه فضایی مناسب امتحان، کنترل و مراقب از دانش آموزان، تکثیر انبوهی از برگه­های امتحانی و هزینه­ های همه افراد حاضر در یک حوزه امتحانی بخش کوچکی از هزینه­هایی است که آزمون آنلاین بسیاری از آنها را بسیار کم یا به کلی حذف خواهد کرد.

آزمون آنلاین

آزمون آنلاین، به فکر آینده

چاپ هزاران هزار برگه امتحانی در جای جای این کره خاکی هر روز منجر به قطع بسیاری از درختان می­شود. آزمون آنلاین ابزاری برای حفظ جان این درختان خواهد بود. اگر قرار باشد هر یک از ما برای یک امتحان خاص مسیری را طی کنیم، مجبوریم در دود­آلود شدن شهرمان با ماشین­های کوچک و بزرگ، سهمی را شریک باشیم. در این آزمون­های جدید فقط باز کردن یک مرور­گر بر روی رایانه ما در منزل کافی خواهد بود.

آزمون آنلاین

آزمون آنلاین عمر ما را بیشتر می­کند

اگر از دید فردی که آزمون را پاسخ می­دهد، به این موضوع نگاه کنیم بسیاری از زمانی که صرف رفت و آمد می­شود یا زمانی که در حوزه­های امتحانی جدای از وقت آزمون از ما گرفته می­شود، بخشی از وقتی خواهد بود که می­توانیم به طور دلخواه خودمان آن را خرج کنیم. حال بیاید از دید یک معلم آزمون آنلاین را بررسی کنیم. برای مجریان آزمون طرح سوالات آزمون به صورت تستی یا حالت­هایی که به­وسیله کامپیوتر قابل تصحیح باشد، آن­ها را از روز­ها وقت گذاشتن برای تصیح و نمره­دهی به برگه­های امتحان نجات می­دهد. دیگر نیازی به خریدن با اجاره سالن یا کلاسی برای برگزاری آزمون نخواهد بود و همچنین تعداد افرادی که برای برگزاری یک آزمون الکترونیکی نیاز است بسیار کمتر از حالت سنتی آن خواهد بود.

در کنار مزایایی که برای یک آزمون آنلاین به آن­ها اشاره کردیم بسیاری مزایای دیگر وجود دارد. همچنین مواردی نیز قابل بیان است که از آن­ها به عنوان معایب این نوع از آزمون­ها نام می­برند. برای بسیاری از این موارد راه­های کنترلی و جبران وجود دارد که خیال ما را از جایگزینی یک امتحان آنلاین با یک امتحان سنتی آسوده می­کند. در مقالات بعدی سعی خواهیم کرد راجع به این دسته از موضوعات و راه­کار­های مناسب برای آن­ها بحث کنیم.

  • azim sanat