azimsanat

راهنمایی برای بهترین خرید شما

azimsanat

راهنمایی برای بهترین خرید شما

  • ۰
  • ۰

این روز ها بازار خرید تتر در ایران بسیار همه گیر شده است و همه به دنبال این هستند که بدانند تتر چیست و چگونه می­توان تتر خریداری کرد؟

ارزها دیجیتال زیادی هستند که در ایران خرید و فروش می­شود مانند بیت کوین،تتریوم، کاردانو و... که هرکدام از این ها با قیمت های متفاوتی در بازارهای جهانی ارز خرید و فروش می­شوند. اما دلیل محبوبیت و همه گیر شدن خرید تتر در بین این ارزها چه می باشد؟

خرید تتر از تترلند

ما در این مقاله درباره تتر و ویژگی های آن و همچنین نحوه خرید تتر بطور ساده و خلاصه صحبت کرده ایم پس با ما در تترلند همراه باشید.

تتر چیست؟

تتر (Tether) که با نماد USDT در بازار های ارز های دنیا مبادله می­شود یک نوع ارز دیجیتال است که امکانات ارزهای دیجیتالی دیگر را دارا می­باشد اما نوسان قیمت سایر ارز ها را ندارد در اصل تتر به عنوان ابزاری برای کنترل عدم پایداری قیمت در معاملات رمز ارزها استفاده می­شود. به همین دلیل با نام "استیبل کوین" یا ”سکه پایدار” نیز شناخته می­شود.هر تتر معادل با یک دلار آمریکا می­باشد.

بهترین ویژگی تتر ثبات قیمت آن است به همین دلیل خرید تتر مشابه با داشتن دلار است و برای حفظ ارزش سرمایه گزینه مناسبی است.

خرید تتر از تترلند با خیالی آسوده

تتر چه کاربردی دارد؟

مزایا و کاربردهای خرید تتر بسیار زیاد می­باشد اما ما در اینجا به چند مورد آن اشاره خواهیم کرد:

·  خرید تتر به دلیل ثبات قیمت نسبی که دارد می­تواند جایگزین دلار شود و انجام تراکنش آن هم نسبت به ارز های فیات سریع تر صورت می­گیرد که این خود به تنهایی ویژگی خیلی خوبی است.

·  در هنگام نوسانات شدید مثل کاهش قیمت بیت کوین یا اتریوم شما با تبدیل آن ها به تتر یا خرید تتر می توانید ارزش دارایی خود را حفظ کنید. البته این نکته را در نظر داشته باشید شاید تتر از نوسانات قیمت ارز های دیجیتال در امان باشد اما هنوز تحت تاثیر نوسانات قیمت فیات می­باشد.

·  برای ما ایرانی ها که گزینه های کمی برای حساب دلاری داریم، تتر یکی از گزینه های خیلی خوب است که ریسک آن هم خیلی کم و ناچیز می­باشد.

·  با کمترین میزان کارمزد و به راحتی به ارز های دیگر تبدیل می­شود.

·  برای انتقال پول به شخصی که به دلیل تحریم ها از طریق دیگر نمی­توان به او پول انتقال داد چون امکان تحریم تتر وجود ندارد.

·  برای ورود به بازار های کریپتوکارنسی و ترید کردن در این بازارها به خرید تتر احتیاج دارید.

 

خرید تتر

خرید تتر در ایران

برای خرید تتر هم می­توانید خودتان اقدام کنید و هم می­توانید به صرافی معتبر ارزهای دیجیتال مراجعه کنید.

به دلیل تحریم دسترسی به بازار های دیجیتال دنیا، شما برای خرید نیاز دارید به وی پی ان متصل شوید و این باعث سخت شدن و ایمن نبودن پروسه خرید شما می­شود. پس بهترین راه از طریق صرافی های معتبر ارزهای دیجیتال می­باشد.

یکی از صرافی های معتبر ارزهای دیجیتال که می­توانید از طریق آن اقدام به خرید تتر کنید تترلند است.

روند خرید تتر از صرافی های دیجیتال بسیار ساده و معمولا مشابه است. ما در این قسمت برای آشنایی بیشتر شما مراحل خرید تتر در تترلند را برای شما بازگو می­کنیم.

خرید تتر

خرید تتر از سایت صرافی  تترلند:

1.    ابتدا باید به صورت کامل احراز هویت کنید.

2.    سپس وارد سایت یا نرم افزار تترلند شوید.

3.    روی گزینه خرید تتر کلیک کنید.

4.    پس از کلیک بر روی گزینه احراز هویت کرده ام شماره موبایل خود را وارد کنید.

5.    کد بررسی که به شما پیامک می­شود را وارد کنید.

6.    بعد از وارد شدن به پنل کاربری خود شماره کارت بانکی معتبر خود را وارد کنید.

7.    برای ذخیره تتر آدرس کیف پول خود را وارد کنید.

8.    مبلغ تتر درخواستی خود را وارد کنید.

9.    شرایط و قوانین حریم خصوصی را تایید کنید.

10. در نهایت به درگاه وارد شوید و وجه خود را پرداخت کنید.

جمع بندی

با توجه به توضیحات بالا خرید تتر برای سرمایه گذاری بلند مدت در ایران با توجه به نوسانات قیمت دلار و ارز های دیجیتال دیگر و همچنین تحریم ها گزینه بسیار مناسبی می­باشد. و تیم تترلند برای خریدی مطمئن از ابتدای تا انتهای راه همراه شما می­باشد.

 

نظرات (۲)

پودر سنگ باید از کجا خرید؟ میشه مطلب بذارید دربارش؟!

نحوه خرید تتر در ایران میگن باید اول احراز هویت بشیم راه دیگری وجود نداره بدون احراز هویت بشه تتر یا ارزهای دیجیتالی خرید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی