azimsanat

راهنمایی برای بهترین خرید شما

azimsanat

راهنمایی برای بهترین خرید شما

  • ۰
  • ۰

 

امروزه رفتن به فست فود و رستوران نوعی تفریح به شمار می آید. اگر ورزش کار باشید رفتم به فست نوعی جرم حساب می شود چرا که همه افراد فکر می کنند غذاهایی که در فست فود سرو می شود بی کیفیت، ناسالم، پرکالری و چاق کننده است. اما در آخرین سفر به کیش با واقعیت جدیدی از غذاهای فست فودی آشنا شدم. در این مقاله می خواهم تجربه خودم را در یک فست فود کیش مطرح نمایم. شاید به کمک شما هم آمد اگر به کیش سفر کردید.

در سفر همه آدم ها البته بیشتر افراد غذایی که می خورند و خوراکی های مصرفی دقت نمی کنند که چقدر م یتواند ناسالم باشد یا پرکالری. اسنجور می شود که وقتی از سفر بر می گردیم چند کیلویی هم اضافه وزن پیدا کردیم. اما این فست فود کیش تصورات ما را از غذاهایی که در فست فودها سرو می شود را تغییر داد.

 

 فست فود کیش

مزیتهای فست فود کیش 

معمولا و طبق معنای لغوی و عرف اروپایی کسی که به دنبال فست فود کیش می رود باید قصدش خرید یک غذا و صرف یک وعده با سرعت زیاد باشد. اگر Fast قرار است معنایی داشته باشد یعنی شما باید سریعا سفارش خود را دریافت کنید و بیشتر زمانی که در فست فود کیش حضور دارید، صرف خوردن غذا شود نه انتظار برای آماده شدن آن! 

فست فود کیش

فست فود کیش در فودلند توانسته این توقعات را به خوبی برطرف کند تا به شما به موارد بعدی هم فکر کنید. شاید مهمترین چیز طعم غذا و منوی متنوع باشد. افرادی هستند که در ساندویچ موارد خاصی را دوست ندارند، این که شما بتوانید موقع سفارش با یک منوی به اصطلاح wide طرف شوید و بعد از آن دغدغه های سلیقه ای خود را هم مطرح کنید، برای فست فود کیش در اولویت است. انواع ساندویچ ها، پیتزای آمریکایی و ایتالیایی به همراه پاستا در فست فود کیش موجود است.

برای یکی از دوستانمان هم که گیاه خوار بودند از سوسی و کالباس گیاهی استفاده کردند تا خیال دوستمان از بابت رژیم گیاه خواری راحت باشد. البته که غذای فوق العاده خوشمزه ای هم دریافت کرد.

یکی از انتظاراتی که از فست فود کیش می رود این است که بتواند غذایی که  ما سفارش دادیم را با همان درجه کیفی، داغ داغ به دست ما برسد هر جایی که هستیم. فولند دقیقا این کار را با قابلیت سفارش آنلاین غذا در کیش انجام داد. غذای فست فودی خود را در کنار ساحل زیبای مرجانی کیش نوش جان کردی.

دوستانی داریم که به فست فود علاقه خاصی دارند و فودلند توانست مطابق با سلیقه دوستان باشد.

امتحان ان ضرر ندارد. از کیفیت و قیمت آن خیالتان راحت باشد.

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی