azimsanat

راهنمایی برای بهترین خرید شما

azimsanat

راهنمایی برای بهترین خرید شما

  • ۰
  • ۰

امروزه تقاضا برای خرید کانسیلر جامد زیاد است. اگر در گذشته خانم ها به لکه های ریز قهوه ای و تیره پوست شان اهمیت نمی داند امروزه این امر کاملا برعکس شده است. همه خانم ها دوست دارند وقتی آرایش می کنند اثری از لکه های تیره و قهوه ای روی پوستشان نماند. برای این منظور از ابزارهای مختلف آرایشی مانند کرم پودر و کانسیلر استفاده می کنند.

کانسیلر دارای دو نوع کانسیلر جامد و مایع است.خانم ها خرید کانسیلر جامد را بیشتر انجام می دهند.

به دلیل اینکه ماندگاری خوبی دارد، سبک است و پوست صورت را اذیت نمی کند.

 

خرید کانسیلر جامد ماتیکی


انواع کانسیلر جامد

این محصول آرایشی دارای دو نوع کانسیلر جامد استیکی و مدادی است. هر دو محصول می تواند نیاز خانم ها را به روشی مناسب برطرف کند. هر دو محصول کوچک هستند و فضای زیادی را از کیف آرایشی شما را اشغال نمی کند. سبک هستند و برای حمل و نقل شما را دچار زحمت نمی کند. و برای اینکه بتوانید کانسیلر را روی پوست صورتتان پخش کنید به پد را براش آرایشی نیاز ندارند. البته که بهتر است به جای انگشت از پد استفاده شود ولی در صورت عدم وجود پد باز هم می توانید آرایش خوبی داشته باشید.

در این مقاله تصمیم داریم در مورد کانسیلر جامد استیکی اطلاعات بیشتری ارائه دهیم. پس با ما همراه باشید تا آگاهی تان را هنگام خرید کانسیلر جامد بالا ببریم.

خرید کانسیلر جامد

نام دیگر کانسیلر جامد استیکی، کانسیلر جامد ماتیکی است و اگر این نام به گوشتان خورد تعجب نکنید. دلیل نام گذاری ماتیکی شباهت بسیار زیاد این محصول آرایشی به رژ لب جامد است.

 میزان چربی موجود در کانسیلر جامد استیکی کم است و خانم های پوست چرب با استفاده از این محصول احساس ماسیدگی را تجربه نخواهند کرد. در نتیجه این نوع محصول آرایشی برای پوست های چرب و حساس بسیار مناسب است.  این نوع ابزار آرایشی پوشانندگی بالایی دارد و می تواند تمام لکه های تیره پوست را به خوبی کاور نماید. . این قدرت پوشانندگی بالا به دلیل وجود رنگدانه های زیاد در کانسیلر جامد است.

اما اگر شما پوست معمولی رو به چرب دارید می توانید نوع کانسیلر جامد مدادی را امتحان کنید. به دلیل اینکه نوع مدادی کانسیلر جامد نسبت به استیکی دارای چربی بیشتر است و می تواند برای هر نوع پوستی مناسب باشد.

اما این نکته را فراموش نکنید که ماندگاری این محصول نسبت به نوع مدادی آن کمتر است. و نیاز است در طول روز آرایش آن را تمدید کنید. هر چند که برای تمدید آن هم زیاد سختی نخواهید کشید. اما می توانید ماندگاری آن را افزایش دهید.

خرید کانسیلر جامد استیکی

 برای افزایش میزان ماندگاری کانسیلر جامد استیکی بهتر است روی آن یک لایه پنکک بزنید. در واقع پنکک می تواند به عنوان یک فیکساتور آرایشی عمل کند.

بهتر است کانسیلر جامد استیکی را مستقیما روی پوست نکشید. ابتدا روی یک پد آن را بکشید سپس به پوستتان بزنید. در این حالت می توانید کانسیلر را بهتر روی پوستتان پخش کنید و ماندگاری آن را افزایش دهید.

البته شما می توانید با کمک انگشتان دستتان کانسیلر جامد استیکی را روی صورتتان پخش کنید اما استفاده از پد آرایشی می تواند در پخش کردن آن و مدت ماندگاری این ماده آرایشی تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

مهم ترین معیار در خرید کانسیلر جامد استکی این است که این محصول و دیگر لوازم آرایش مربوط به پوست مانند کرم پودر و پنکک به دلیل اینکه به صورت مستقیم روی آن قرار می گیرد می تواند موجب آسیب یا تقویت آن شود. اگر خرید کانسیلر جامد را از بین برندهای معتبر با کیفیت اصل خریداری کردید می توانید خیالتان راحت باشد که ماده آرایشی که استفاده می کنید آسیب و صدمه ای به پوست تان نمیزند.

کانسیلر جامد استیکی وظیفه کاور کردن و پوشاندن لکه های روی پوست صورت را برعهده دارد. ولی اگر کانسیلری که می خرید استاندارد نباشد و کیفیت لازم را نداشته باشد خودش می تواند عاملی برای ایجاد لکه روی پوست شود.

برای خرید کانسیلر جامد معتبر می توانید به روبی سان مراجعه نمایید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی