azimsanat

راهنمایی برای بهترین خرید شما

azimsanat

راهنمایی برای بهترین خرید شما

  • ۰
  • ۰

 

 

قفل الکترونیکی که به آن قفل دیجیتال، قفل اثر انگشتی، قفل کارتی و.... نیز گفته می شود، یکی از جدیدترین قسمت های زندگی رو به سمت دیجیتال انسان می باشد که امنیت شما را برابر سرقت به شدت بالا می برد.

در قفل الکترونیکی درب با کاربردها و فوایدی در ارتباط هستیم که به هیچ وجه نمی توان مشابه و مثال آن را در هیچ قفل مکانیکی دیگری یافت و اصلا در این قفل ها وجود ندارد. (پیدا کردن قفل مکانیکی با ویژگی قفل الکترونیکی یک رویاست.)

ویژگی هایی مانند روش های دسترسی مختلف و متنوع مانند رمز، کارت و اثر انگشت ، سیستم ضد سرقت و قفل کودک و حتی آلارم هشدار ، سیستم امنیتی دوبل و مواردی دیگر مانند سنسور ir و خانه هوشمند باعث شده است که شما با خیال راحت بتوانید امنیت منزل خود را به این قفل الکترونیکی بسپارید و به مسافرت های طولانی خود برسید و از آن لذت کافی را ببرید.

قفل الکترونیکی سامسونگ

کاربرد و مزایای قفل الکترونیکی 

درست است که قفل های مکانیکی همیشه در دسترس اند و کار کردن با آن ها راحت و ارزان می باشد، اما حتما شما هم به این نتیجه رسیده اید که امروزه قفل های مکانیکی متاسفانه نمی توانند امنیت ما را به خوبی قفل الکترونیکی (قفل دیجیتال) فراهم کنند. از جمله مزایای قفل الکترونیکی می توان موارد زیر را اشاره کرد:

  • روش های دسترسی متنوع و مختلف  قفل الکترونیکی هوشمند باعث شده است که شما دیگر هیچ نیازی به حمل دسته کلید نداشته باشید. چه قفل دیجیتال با اثر انگشت باز گردد و چه با کارت و یا رمز، دیگر کلیدی در کار نیست و به نوعی کلید شما برای باز کردن درب همیشه همراه شماست و آن هم می تواند رمز در ذهن، اثر انگشت در دست و کارت در کیف باشد.

  • قفل الکترونیکی باعث می شود که هیچ وقت پشت درب منزل خود منتظر نمانید. حتما خیلی پیش آمده است که شما کلید را در منزل یا محیط کار جا بگذارید و برای اینکه درب منزل و یا محیط کار باز شود، منتظر بمانید تا شخص دیگری که کلید همراه خود دارد، حضور پیدا کند و درب را برای شما باز کند. در صورت اینکه کلید زاپاس خود را به شخصی نداده باشید، مجبورید که به منزل یا محیط کار برگردید و کلید را پس بگیرید.قابلیت اتصال به خانه هوشمند در بسیاری از قفل های دیجیتال الکترونیکی قرار دارد. اتصال به خانه هوشمند در طی چند سال آینده جزو یکی از معیارهای خرید هر وسیله هوشمند منزل خواهد گردید. به طور کلی درباره خانه هوشمند می توان گفت که وسایل الکترونیکی منزل توسط یک سیستم کنترلی هوشمند کنترل می گردد و اجزای منزل با هم در ارتباط اند. برای مثال در صورت آتش سوزی در منزل و کشف آن توسط سنسور آتش سوزی منزل، می توان سیستم خانه هوشمند را طوری تنظیم کرد که قفل الکترونیکی به صورت اتوماتیک درب را باز کند تا دود از منزل خارج شود و منزل شما آتش نگیرد.

  • قفل الکترونیکی

  • تنوع زیاد در خرید قفل دیجیتال الکترونیکی چه در برند سازنده و چه در طرح، باعث می شود که هر شخص با هر سلیقه ای بتواند قفل الکترونیکی مورد علاقه خود را پیدا کنید. قفل الکترونیکی کلاسیک می خواهید؟ در خدمت شماست.. قفل با طراحی جذاب و به روز لازم دارید؟ در خدمت شماست. قفلی می خواهید که بتواند امنیت شما را به صورت کامل فراهم سازد؟ باز هم در خدمت شماست.

پس اصلا نگران هزینه پرداختی نباشید و یک بار برای همیشه خرید خود را انجام دهید. سلامی به  دنیای دیجیتال..

 

  • ۹۹/۰۷/۲۷
  • azim sanat

قفل الکترونیکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی