azimsanat

راهنمایی برای بهترین خرید شما

azimsanat

راهنمایی برای بهترین خرید شما

  • ۰
  • ۰

جراحی زیبای بینی یکی از پرطرفدارترین جراحی‌ها در کل دنیاست و ایران قطب جراحی زیبایی بینی در خاورمیانه می‌باشد. هر ساله افراد زیادی بریا زیباتر شدن و کسب اعتماد به نفس بیشتر به پزشکان زیبایی مراجعه می‌کنند. بیماران امیدوارند که پزشک جراح با تیغی که در دستان توانمند خود دارد بتواند این زیبایی پایدار و مانگار را به آن‌ها هدیه دهد.

عمر زیادی از جراحی زیبایی بینی نمی‌گذرد اما در همین مدت کوتاه فراز و نشیب‌های زیادی داشته است. قبلاً عمل بینی با مشکل مواجه می‌شد و عوارض ناخوشایندی به همراه داشت، مانند مشکلات تنفسی، گرفتگی بین، مرگ بیمار حین عمل به دلیل خونریزی در گلو، برگشت و افتادگی بینی و... .

جراحی زیبایی بینی

اما خوشبختانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی، تکنیک‌های جدیدی ابداع گردیده که دیگر این مشکلات را ندارد و جای نگرانی وجود ندارد. به همین دلیل افراد به جراحان زیبایی بیشتر اطمینان کرده و به عمل‌های زیبایی روی می‌آورند. ابتدا شرایط بیمار به طور کامل بررسی می‌گردد سپس در آتلیه عکس سه بعدی بعد از عمل را طراحی می‌کنند تا بیمار با چهره بعدی خود آشنا شود و فرم دلخواهش را انتخاب کند.

 

بیشترین نگرانی در جراحی بینی، متعلق به افرادی است که بینی گوشتی دارند. چون در گذشته بعد از عمل، بینی گوشتی برگشت می‌کرد و بیمار زیبای‌اش نه تهنا بهتر نمی‌شد بلکه بدتر هم می‌شد. اما روشی که امروزه به کار می‌برند کاملاً این مشکل را برطرف می‌کند.

جراحی زیبایی بینی

بینی گوشتی، برخلاف باور عموم، گوشتی نیست بلکه بافت آن بیشتر از پوست و چربی تشکیل شده است. بعضی از بینی‌های گوشتی، پوست ضخیم دارند و بعضی دیگر پوست چرب. در هر دو بافت غضروفی کوچک و ضعیف است و زیر انگشت کم احساس می‌شود.

در روش‌های جراحی جدید، بر خلاف گذشته دیگر بافت غضروفی را زیاد نمی‌تراشند که ضعیف‌تر شود. بلکه بافت غضروفی را تقویت می‌کنند و برای این کار از غضروف کتف یا گوش استفاده می‌شود تا استحکام بینی بیشتر گردد.

 

در روش‌های جراحی زیبیی بینی جدید دیگر نگرانی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر می‌توانید به سایت https://drtehranbeauty.com/ مراجعه کنید.

 

  • ۹۹/۰۷/۲۱
  • azim sanat

نظرات (۱)

چقد خوب و مفید بود
من یه مقاله درمورد نکات قبل عمل زیبایی بینی خونده بودم اونم خیلی عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی