azimsanat

راهنمایی برای بهترین خرید شما

azimsanat

راهنمایی برای بهترین خرید شما

  • ۰
  • ۰

برای اینکه کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید نیاز دارید که دیده شوید. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و دنیای وب، افراد زیادی به خریدهای اینترنتی و همین طور فروشگاه های آنلاین مایل هستند. اگر شما هم یک وبسایت دارید و می خواهید از طریق آن درآمد کسب کنید، چاره ای ندارید مگر اینکه سایت خود را به موتور جستجو و کاربران نشان دهید. تنها راه برای معرفی برندتان به گوگل و کاربران، سئو سایت است.

سئو سایت چیست؟

سئو مخفف عبارت Search Engine Optimization است، یعنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو. بیشتر ترافیک سایت ها از طریق گوگل، بینگ، یاهو و سایر موتورهای جستجو است. پس در مرحله اول باید ربات های سرچ انجین ها محتوای سایت شما را بشناسند تا در صورت جستجوی کاربر، سایت شما را به او نشان بدهند.

سئو سایت

سئو سایت در اصل مجموعه روش ها و تکنیک هایی است که ما برای بهینه سازی سایتمان انجام می دهیم تا ربات های گوگل به خوبی محتوا و موضوع سایت ما را درک کنند. هرچقدر آنها بیشتر سایت ما را بشناسند، شانس بیشتری برای گرفتن رتبه بالا در موتورهای جستجو خواهیم داشت.

روش های سئو سایت

سئو داخلی

مجموعه اقداماتی که داخل سایت برای بهینه سازی آن انجام می شود. قبلا به این بخش سئو اهمیت چندانی داده نمی شد اما حالا تمام سئوکاران باور دارند که سئو داخلی درست مانند روح سایت میماند. روش هایی مانند بهینه سازی محتوا، استفاده از تگ های هدر، عنوان و دیسکریپشن، لینک سازی های داخلی، بهینه سازی تصاویر و غیره نمونه هایی از روش سئو داخلی هستند.

سئو تکنیکال

اقدامات فنی که کمی نیاز به دانش برنامه نویسی دارد؛ نظیر نصب فایل SSL، بالا بردن سرعت سایت، فایل robots.txt و غیره.

روش های سئو سایت

سئو خارجی

وقتی خارج از وب سایتمان برای سایت خود تبلیغ کنیم یعنی از روش های سئو خارجی استفاده می کنیم؛ مانند بک لینک،اشتراک گذاری صفحات در شبکه های اجتماعی، انتشار رپورتاژ آگهی و کارهایی از این قبیل.

چطور کارهای سئو سایت را انجام دهیم؟

شما به تنهایی نمی توانید از پس سئو سایت خود بر بیاید، بلکه نیاز به شرکتی دارید که از متخصصان و سئوکاران مجرب و با مهارت تشکیل شده باشد. شرکت سئو اینجا همان چیزی است که شما به دنبال آن می گردید. برای دیدن مقاله ها و سوابق این شرکت به سایت سئو اینجا مراجعه نمایید.



 

  • ۹۹/۰۷/۲۰
  • azim sanat

خدمات سئو

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی