azimsanat

راهنمایی برای بهترین خرید شما

azimsanat

راهنمایی برای بهترین خرید شما

  • ۰
  • ۰

هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد. این ضرب المثل چه مفهومی را به شما یادآور می شود؟ آیا فقط در مورد حرف زدن باید موقعیت شناس بود؟ پاسخ بدون شک منفی است. در این مطلب می خواهیم اهمیت انتخاب صحیح لباس را به شما یادآور شویم. انتخاب صحیح لباس تنها به معنی پوشیدن لباس رسمی در موقعیت های رسمی نیست. اگر شما لباس های casual را هم سر کار و هم در مکان های دیگری استفاده کنید، ممکن است هم صدمه ببنید و هم لباس های شما پاره، کثیف و غیر قابل پوشیدن شوند. لباس کار برای همین به وجود آمده است. حتی وقتی شما در آشپزخانه ی منزل در حال فعالیت و پخت و پز یک غذای ساده هستید، استفاده از لباس آشپزی برای آن کار کاملا به جا و توصیه شده است.

چرا باید لباس کار آشپزی داشته باشیم

برای بانوان شاغل شرایطی که بخواهند به سرعت غذا حاضر کنند تا مهمانان یا اعضای خانواده را گرسنه نگذارند، زیاد پیش آمده است. ممکن است شما به محض رسیدن از محل کار با همان لباس فرم یا لباس ساده ای که بر تن داشتید به آشپزخانه بروید و فورا شروع به پختن غذا کنید. یک قطره آب درون روغن داغ بریزد یا به هر دلیل دیگری ذره ای روغن روی لباس کار شما پاشیده شود و آن لباس غیر قابل استفاده گردد.

لباس کار رسمی

 برای کسی که حاضر است هم بیرون منزل کار کند و هم اداره ی منزل و آشپزی را بدون لباس آشپزی بر عهده بگیرد، تهیه دوباره ی لباس فرم یک هزینه ی کاملا اضافه است. اگر در شرایط اقتصادی دشواری هستید، نیاز به لباس کار برای شما حیاتی تر است. لباس آشپزی می تواند از این اتفاقات جلوگیری کند.

لباس آشپزی به عنوان پوشش کار

خرید لباس آشپزی برای آشپزهای حرفه ای در صدر اهمیت قرار دارد. شما نمی توانید یک رستوران را بدون کلاه آشپزی روی سر افراد اداره کنید و توقع داشته باشید که به هیچ وجه در غذا مو پیدا نشود. اگر قرار است بهداشت رعایت شود لباس آشپزی سفید برای افراد بهترین لباس کار است. رنگ سفید کوچکترین لکه ای را نشان می دهد و پای گاز و هنگام خرد کردن و مخلوط کردن مواد غذایی بدون شک لکه ای روی پیراهن سفید شما خواهد افتاد.

لباس آشپزی

 این که لباس کار درجه ی افراد را مشخص کند و به نوعی نشان دهنده ی سلسله مراتب باشد، در آشپزخانه هم وجود داشته است. این مثال بیشتر در اروپای غربی مصداق داشت که سرآشپز با رنگ لباس متفاوت و تیره نسبت به افراد با درجه ی شغلی پایین تر مجزا می شد. برای خرید انواع لباس آشپزی و تجهیزات کار و ایمنی وب سایت یونکس پیشنهاد ماست. مجموعه ای از تمام آنچه برای انجام هر کار نیاز است در اختیار شما قرار داده است. با خرید لباس و کفش کار و تجهیزات ایمنی به سلامت خود اهمیت دهید.

خرید لباس کار

نظرات (۱)

برای نظافت چی محل کارمون لباس می خواستم تهییه کنم. آیا لباس مناسب برای این کار دارید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی