azimsanat

راهنمایی برای بهترین خرید شما

azimsanat

راهنمایی برای بهترین خرید شما

  • ۰
  • ۰

 

اگر کمی با سئو سایت آشنا باشید حتما نام اعتبار دامنه سایت به گوشتان خورده است. در واقع برای وب سایت ها دو اعتبار در نظر میگیرند به نام های اعتبار دامنه و اعتبار صفحه که عددی بین ۱ تا ۱۰۰ است و هر چقدر این عدد بالاتر باشد بهتر است. این دو معیار از طرف سایت moz.com تعیین شده که البته نمی توان گفت گوگل به این معیارها توجه خاصی دارد یعنی هر سایتی که اعتبار دامنه اش بالاتر است لزوما رتبه خوبی در صفحه نتایج گوگل یا بقیه موتورهای جستجو دارد.

به هر صورت اعتبار دامنه یا DA برای وب مستران معیار مهمی است و از آن برای سنجش کیفیت یک سایت و بک لینک گرفتن استفاده می کنند. 

 از چه سایت هایی بک لینک بگیریم؟

بک لینک یعنی لینک یک صفحه از سایت شما در وب سایت های دیگر باشد. حالا یا شما خودتان این لینک را در پروفایل یا کامنت های آنها قرار داده اید یا اینکه آنها به واسطه محتواهای خوب و با کیفیت شما لینک سایت را به عنوان منبع ذکر کرده اند. این حرکت از نظر ربات های گوگل بسیار مهم است چون به آنها این معنی را می رساند که محتواهای این سایت خوب است و کاربران از آن راضی هستند؛ گوگل هم که عاشق توجه کردن به خواسته های کاربرانش است. 

بک لینک

هرچقدر تعداد بک لینک های شما در سایت هایی که DA و PA بالاتری دارند بیشتر باشد قطعا به رتبه بهتری در صفحه نتایج میرسید. توجه داشته باشید که گفتیم بک لینک در سایت های با کیفیت که اعتبار دامنه و صفحه شان حداقل بالای ۶۰ است، یعنی در هر سایتی بک لینک نگذارید. سایت هایی که اسپم اسکورشان بالاست برای شما سودی که ندارند هیچ، بلکه ممکن است از طرف گوگل جریمه نیز بشوید.

 

شما در قسمت های مختلفی می توانید بک لینک بگذارید مثلا پروفایل، کامنت، صفحات مجازی مانند فیس بوک، پینترست، توییتر و غیره. برای اینکه سایت خود را به رتبه بالا  برسانید و از آن کسب درآمد کنید باید کارهای سئو سایت و به خصوص سئو خارجی را به یک شرکت سئو معتبر بسپارید. شرکت سئو اینجا متخصصانی دارد که در مینه سئو و تولید محتوا بسیار با مهارت و با تجربه هستند. برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت سئو اینجا مراجعه کنید.

  • ۹۹/۰۷/۱۵
  • azim sanat

بک لینک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی