azimsanat

راهنمایی برای بهترین خرید شما

azimsanat

راهنمایی برای بهترین خرید شما

  • ۰
  • ۰

تا به حال به ارزش محتوا اندیشیده اید؟ این که چه چیزی در گذشته باعث می شد که شما خواننده و مشتری همیشگی یک مجله باشید؟ یا فقط برند و نام آن مجله را به خاطر دارید؟ در فضایی که محتوای چاپی محبوبیت داشت، نویسندگان و کسی که تولید محتوا را انجام می داد، شانس بیشتری برای شناخته شدن داشتند. اگر تولید محتوای یک ستون بر عهده ی آقای میم بود، شما همیشه امضای او را پای آن مشاهده می کردید. اما در مورد تولید محتوا آنلاین چه طور؟ آیا همیشه نام نویسنده پایین آن وجود دارد؟ در صورت وجود اسم و امضا آیا واقعا صحیح است یا فقط به خاطر استفاده از حساب کاربری صاحب امضا برای انتشار محتوا، نویسنده ی محتوا لقب گرفته است؟

تولید محتوا مارکتینگ

کارهایی که از تولید محتوا بر می آید

محتوای غنی در فضای وب حرف اول را در زمینه رتبه بندی موتورهای جستجو می زند. شما یک کلمه کلیدی را هدف قرار میدهید و سعی می کنید حول آن تولید محتوای یونیک داشته باشید. متنی که شما می نویسید باید نظر مخاطب را جلب کند. در واقع رنگ و ظاهر سایت در درجه بعدی اهمیت قرار دارند و محتوای سفارشی شده برای پرسونای مخاطب خاص مد نظر نقش اول را می گیرد. 

اگر محتوای شما راضی کننده باشد، اسم سایت در خاطر مراجعه کننده باقی می ماند. در صورتی که بار دیگر در نتایج جستجو به نام دامنه شما برخورد کند، فورا روی آن کلیک خواهد کرد چرا که انتظار بهترین ها را از شما دارد. البته اگر یک فروشگاه اینترنتی را اداره می کنید، نمی توانید فقط روی تولید محتوا حساب کرده و توقع داشته باشید که بازخورد خوبی بگیرید. محصول شما و کیفیت آن با نظرات مردمی جمع بندی می شود تا امتیاز نهایی سایت شما تعیین شود.

تولید محتوا

تولید محتوای سئو

سئو یا بهبود رتبه ی سایت در نتایج موتور جستجو هدف دیگری است که با تولید مطالب جذاب محقق می شود. محتوای سئو شده و با کیفیت مدت زمان حضور کاربر در صفحه را افزایش می دهد و جلوی خروج او بعد از خواندن یک صفحه را می گیرد. تولید محتوا نباید خیلی روی سئو متمرکز شود ولی در عین حال باید نکات اساسی را رعایت کند. اگر شما یک شرح خوب از صفحه ای که تماما نوشته ی آن را قلم زده اید، داشته باشید، اگر یک عنوان خواندنی برای هر مطلبی که می خواهید درج سایت کنید بنویسید، درهای پیشرفت به شما گشوده می شود. در واقع بدون تولید محتوا نمی توان توقع داشت که گوگل، بینگ، یاهو و ... ارزش شما را درک کنند، اینجا شبکه ی اجتماعی نیست که شما فقط روی شهرت، اسم یا چهره بالاتر بروید. ایران رپورتاژ قادر است تا این فرآیند تولید محتوا را برای شما انجام دهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی