azimsanat

راهنمایی برای بهترین خرید شما

azimsanat

راهنمایی برای بهترین خرید شما

  • ۰
  • ۰

با زندگی پیش بروید تا زندگی شما را جا نگذارد؛ چند بار تا حالا این جمله را شنیده اید؟ آیا احساس می کنید از جایی که باید باشید، عقب تر هستید و آن طور که باید پیش نرفته اید؟ در این قسمت از مجله ی آموزش و معرفی خودمان می خواهیم یک محصول جدید را به شما معرفی کنیم. البته نه خیلی جدید! به یک بچه ی 10 ساله همیشه می گویند تو بزرگ شده ای و از تو توقعات زیادی می رود. قفل دیجیتال در حال حاضر نقش آن کودک را دارد. در مرحله ی گذار و عادی شدن در زندگی مردم قرار گرفته است. دیگر هر روز تغییر نمی کند، اشکالات جدید از آن گرفته نمی شود. قفل دیجیتال یک محصول امنیتی قوی شده است که رقابت بین برندی را برگزار می کند. دیگر مقایسه شدن با قفل مکانیکی چالش ققل های دیجیتال نیست.

قفل دیجیتال

آیا روش های دسترسی قفل دیجیتال محدود است؟

نمی دانم شاید شما قبل از ما به استفاده از قفل دیجیتال روی آورده باشید. ما تجربیات را ملاک قرار می دهیم و پیش می رویم. اگر تجربه ثابت کرده است که انتخابی درست یا اشتباه است، برخلاف علم می توان بر سندیت آن صحه گذاشت. اگر از خانه خارج شده کلید را جا گذاشته بودید چه کار می کردید؟ فرض بر این بگذارید که مانند اتاق های خوابگاه دانشجویی کلیدی دیگر وجود ندارد و این بار سرپرستی هم حضور ندارد که به شما کلید یدکی بدهد. همین که قفل دیجیتال با روش های دسترسی متنوع این مشکل را حل کرده برای استقبال از آن و ترک قفل های قدیمی کافی است. 

قفل دیجیتال

همانطور که حدس می زنید، قفل های دیجیتال کارتی ممکن است با مشکل کلید روبرو شود، به همین دلیل توصیه ما و تولیدات برندهای مطرح قفل دیجیتال مثل سامسونگ و یال بر اساس چند روش دسترسی طراحی شده است. مثلا رمز کمک می کند که شما بدون کارت هم وارد شوید. خصوصیات بیومتریک درون قفل دیجیتال مثل تشخیص چهره یا اثر انگشت هم به همین شکل راه حل دومی در اختیار کاربر می گذارند.

کدام روش برای خرید قفل دیجیتال بهتر است؟

وب سایت سامسونگ لاک با استفاده از بستر اینترنت، تصاویر و محتوای فوق العاده کاملی را در ارتباط با قفل دیجیتال آمریکایی، اروپایی و کره ای آماده کرده است. تصمیم گیری برای شما باید بر اساس نیاز شما باشد. این که مثلا قرار است روزی چند نفر از آن قفل عبور کنند و چند دسترسی مختلف وجود داشته باشد. رنگ و طراحی قفل دیجیتال برای این که روی درب های خارجی یا داخلی نصب شود مناسب هست یا خیر؟ به تمام این ها باید قبل از خرید فکر شده باشد و در آخر خرید آنلاین در این شرایط بیماری و شیوع ویروس پیشنهاد ما به همه ی مردم است.

قفل دیجیتال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی