azimsanat

راهنمایی برای بهترین خرید شما

azimsanat

راهنمایی برای بهترین خرید شما

  • ۰
  • ۰

 

 

اگر شما صاحب خودرو هستید و مدتی است که حس می کنید، ماشین شما کارایی سابق را ندارد، احتمالا مشکل از نشتی سوخت یا در خرابی بلبرینگ شماست. 

همان طور که میدانید بلبرینگ یکی از قطعات خودرو می باشد که در جلوبندی خودرو اهمیت فراوانی دارد و وظیفه آن اتصال چرخ به شفت برای سیستم انتقال قدرت ماشین است. خرابی این قطعه علاوه بر اینکه صدمات فراوانی را به خودرو شما وارد می کند، باعث می شود که برای تعمیرات آن متقبل هزینه ای بسیار زیادی شوید. با خرید بلبرینگ و تعویض آن می توانید از شر هزینه های اضافی و سنگین تعمیر خودرو راحت شوید.

ولی اگر ماشین خود را چک کرده اید و به این نتیجه رسیده اید که مشکل از بلبرینگ نیست، حتما کاسه نمد ماشین خود را چک کنید و آن را از نمایندگی های معتبر فروش کاسه نمد تهیه کنید.

اگر نمی دانید که چه کاسه نمد و یا چه بلبرینگی مناسب شماست، اصلا نگران نباشید. شما با مطالعه این مقاله می توانید به صورت شخصی برای خرید بلبرینگ و یا کاسه نمد خود اقدام کنید و فقط هزینه تعمیر آن را به مکانیک خودرو بپردازید.

خرید بلبرینگ کف گرد

بلبرینگ چیست؟  انواع مختلف بلبرینگ

بلبرینگ یکی از قطعات صنعتی موجود در بازار است که کاربرد آن مختص صنعت خودرو نیست. به طور کلی می توان گفت که هر شی چرخانی در صنعت، نیاز به بلبرینگ دارد. از بلبرینگ برای دفع بارهای محوری و شعاعی وارده به چرخ استفاده می شود. البته این نکته نیز قابل ذکر است که از بلبرینگ برای بارهای کوچک استفاده می گردد. هنگامی که در سیستم انتقال قدرت خودرو، نیرو از شفت به چرخ منتقل می شود، بلبرینگ بارهای اضافی و زاید را جذب و از طریق نقطه تماس دفع می شود. 

این عمل باعث می شود که خودروی شما روان تر و کم صداتر به کار خود ادامه دهد.

بلبرینگ انواع مختلفی از جمله بلبرینگ شیار عمیق، بلبرینگ خود تنظیم، بلبرینگ کف گرد و… دارد که شما باید متناسب با نوع خودروی خود، بلبرینگ مناسب خود را انتخاب کنید. 

برای خرید بلبرینگ با کیفیت به این نکته دقت کنید که آن را از برندهای معتبری مانند skf ، fag و …. تهیه کنید و فریب تبلیغات خرید بلبرینگ ارزان را نخورید.

 

برندهای معتبر فروش کاسه نمد کدامند؟

همان طور که بلبرینگ یکی از قطعات مهم خودرو است، کاسه نمد نیز جزو قطعات مهم خودرو است که باید آن را از نمایندگی های فروش معتبر تهیه کنید. کاسه نمد از نشتی سوخت و سیالات دیگر در خودرو جلوگیری می کند. تهیه و فروش کاسه نمد کار چندان سختی نیست و شما هم می توانید خود آن را بسازید. به همین خاطر است که شرکتهای فروش کاسه نمد فراوانی در بازار هستند که از کیفیت پایینی برخوردار هستند. برندهای معتبر فروش کاسه نمد شامل Nak,Tto و suptex است که پیشنهاد می شود کاسه نمد خود را از آن ها تهیه کنید.

انواع مختلف کاسه نمد

 

برای خرید بلبرینگ و کاسه نمد خود می توانید به وب سایت عظیم صنعت مراجعه کنید و قطعه مد نظر خود را تهیه کنید.

امیدوارم از مقاله راضی بوده باشید. در صورت هر گونه سوالی راجع به بلبرینگ و کاسه نمد در خدمت شما هستیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی