azimsanat

راهنمایی برای بهترین خرید شما

azimsanat

راهنمایی برای بهترین خرید شما

  • ۰
  • ۰

 

در این پست ما به بررسی دو کد دستوری پر کاربرد برای شما کاربران عزیز می پردازیم. این دو کد عبارتند از شارژ خط به خط و غیر فعالسازی مصرف اینترنت آزاد.

غیر فعالسازی مصرف اینترنت آزاد

غیر فعالسازی اینترنت آزاد

از اتفاقاتی که برای همه ما پیش آمده، این است که یک دفعه بسته اینترنت ما تمام می شود و ما از تمام شدن بسته خود اطلاع نداریم .در این لحظه است که ما وارد برنامه ای مانند اینستاگرام می شویم و تمام. اگر خیلی خوش شانس باشید و دارای سیم کارت اعتباری باشید، تا ریال اخر شارژتان مصرف می گردد و یک دفعه شما با حساب 0 هزار تومن مواجه می شوید. اگر خیلی بدشانس باشید، پس احتمالا سیم کارت شما دائمی است و می توان گفت که تا زمانی که شما بسته جدید بخرید، قرار است که به حساب شما با مصرف آزاد اینترنت افزوده شود.

در واقع طبق محاسبات، مصرف هر گیگ اینترنت آزاد سیم کارت دائمی حدودا 42 هزار تومن و هر گیگ اینترنت آزاد سیم کارت اعتباری حدودا 60 هزار تومن است.

خوشبختانه با فشاری که از طرف وزارت ارتباطات و مردم وارد شد و بخش نامه ای که صادر شد، اپراتور های تلفن همراه مجبور شدند که با قرار دادن و معرفی کردن یک کد دستوری مانع استفاده از اینترنت آزاد گردند که به صورت زیر است:

غیر فعالسازی مصرف اینترنت آزاد همراه اول

برای غیر فعالسازی مصرف اینترنت آزاد در همراه اول نیاز است که کد دستوری #113*100* را وارد کنید. بعد از این که این کد را وارد می کنید، پیامی با محتوای زیر برایتان ارسال می گردد:

مشترک گرامی، تعرفه اینترنت آزاد شما، از تاریخ **/**/****، زمان **:** به درخواست شما غیر فعال گردیده است.

 

غیر فعالسازی مصرف اینترنت آزاد ایرانسل

برای غیر فعالسازی مصرف اینترنت آزاد ایرانسل باید کد دستوری #۳*۲*۳*۵۵۵* را در تلفن همراه خود وارد کنید. بعد از وارد کردن کد زیر بلافاصله مصرف اینترنت آزاد شما قطع می شود و در صورتی که بسته شما تمام شود، دیگر به شبکه جهانی اینترنت متصل نخواهید بود.


 

شارژ خط به خط ایرانسل

همانند مورد بالا، شما حتما با این موضوع نیز مواجه شده اید که شارژ سیم کارت اعتباری ایرانسل شما صفر می شود و متاسفانه دسترسی برای خرید شارژ ندارید. این موقع است که دوستان شما می توانند به کار شما بیایند و برای شما شارژ ارسال کنند. اپراتور ایرانسل به این موضوع فکر کرده است و با ارائه یک کد دستوری ساده این موضوع را حل کرده است. البته شارژ خط به خط ایرانسل از طریق اپلیکیشن ایرانسل من نیز امکان پذیر است.

شارژ خط به خط ایرانسل

کد دستوری شارژ خط به خط ایرانسل

برای انتقال شارژ می توانید از دو کد دستوری زیر استفاده کنید.

*142*1#  /   *555*1*3*1#

در صورتی که دوست شما مبلغ شارژ را تایید کند، شارژ به حساب شما افزوده می شود.

 

اپلیکیشن ایرانسل من

برای انتقال شارژ ایرانسل به بخش سرویس خط به خط وارد شوید. در این قسمت شماره طرف مقابل و مبلغ را وارد کنید تا شارژ منتقل شود.

 

این شما و دو کد دستوری مهم برای شما. تا آموزش های دیگر بدرود.

در 


 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی