azimsanat

راهنمایی برای بهترین خرید شما

azimsanat

راهنمایی برای بهترین خرید شما

  • ۰
  • ۰

پنکک یکی از لوازم آرایشی است که تمام خانم هایی که به صورت حرفه ای آرایش می کنند از آن استفاده می کنند تا تاثیر و زیبایی آرایش خود را بالا ببرند. 

تاثیر این وسیله آرایشی به قدری بالاست که اکثر خانم ها برای آرایش فقط از یک کرم مرطوب کننده یا ضد آفتاب استفاده می کنند و روی آن یک لایه پنکک می زنند. پنکک یک نوع کرم پودر فشرده پودری است که تثبیت آرایش، پوشاندن عیوب صورت مانند لکه های قهوه ای و فرورفتگی و ناهمواری های صورت و افزایش مدت ماندگاری آرایش را بر عهده دارد.

پنکک

یکی از تاثیرات پنکک که نمی شود از آن غافل شد بالا بردن مدت زمان ماندگاری آرایش صورت است. اگر بعد از استفاده از کرم پودر از پنکک استفاده کنید متوجه میشوید که کرم پودر به مدت بیشتری روی صورتتان باقی می ماند. یا مثلا برای اینکه ماندگاری رژ لب را بالا ببرند کمی با پد پنکک روی لب تان می کشند و لب ها را آرایش می کنند. 

به بیانی دیگر به جای اینکه از رژ لب های ماندگاری بالا که اکثرا به پوست لبتان آسیب می زند مانند رژ لب 23 ساعته استفاده کنید می تواند از یک روش جایگزین مطمئن که به پوست لب هم آسیب نمی زند استفاده کنید.

این ابزار آرایشی به خاطر ماهیت پودر مانندش می تواند براقیت صورت را که در اثر آرایش کردن ایجاد شده از بین ببرد و با مات کردن آرایش آن را طبیعی جلوه دهد. اگر دنبال این هستید که آرایش طبیعی داشته باشید بهتر است از پنککی استفاده کنید که مناسب صورت تان باشد. هم از نظر رنگ هم جنس آن. 

اگر پوست شما خشک است همانند کرم پودر باید پنکک را نیز با کمی چربی انتخاب کنید تا به خوبی روی پوستتان بخوابد و پوسته پوسته نشود. شما می توانید قبل از زدن پنکک کمی صورتتان را با کرم های مرطوب کننده چرب کنید و ماساژ دهید تا خشکی آن تا حدی برطرف شود سپس از پنکک مناسب پوستتان استفاده کنید.

اگر پوستتان چرب است، پنککی که چربی نداشته باشد برای پوستتان مناسب است. بهترین پیشنهاد برای خرید پنکک، نوع آکوا است. پنکک آکوا بر پایه آب می باشد و می تواند چربی تولید شده پوستتان را در طول روز کنترل کند و با متعادل نگه داشتن چربی، مانع از بروز جوش و آکنه شود.

پنکک

در تولید پنکک چربی و آب کنترل می شود و بر اساس انواع مختلف پوست تولید می شود. پس هنگام خرید به نوع آن کمی دقت کنید که متناسب با پوست انتخاب شود.

برای انتخاب پنکک مناسب رنگ پوست، ابتدا بدانید که تنالیته پوستتان در چه طیف رنگی است سپس رنگ پنکک را در همان طیف انتخاب نمایید. حالا اگر می خواهید پوستتان را کمی روشن کنید می توانید از پنککی که یکی دو درجه روشن تر از پوستتان است استفاده کنید. اگر تمایل دارید آرایش برنزه داشته باشید می توانید یک درجه تیره تر از پنکک معمولی خود کمک بگیرید. در غیر این صورت آرایش صورتتان کاملا مصنوعی خواهد شد.

برای داشتن آرایشی طبیعی تر با پنکک بهتر است برای پخش کردن آن روی صورت حتما از پد آرایشی کمک بگیرید. این پد ها میتوانند پنکک را کاملا روی پوست بخوابانند و مدت ماندگاری را افزایش دهند. شما برای این کار می توانید از براش ها و قلموهای مخصوص پنکک هم استفاده کنید اما پیشنهاد اول پد مخصوص پنکک است.

یکی دیگر از موارد مهم در طبیعی بودن آرایش این است که از لوازم آرایشی استاندارد و با کیفیت مخصوصا پنکک استفاده کنید. برای یک خرید مطمئن و مقرون به صرفه می توانید به روبی سان مراجعه کنید و از داشتن آرایش طبیعی در مهمانی ها لذت ببرید.






 

  • ۹۹/۰۶/۱۶
  • azim sanat

خرید پنکک

پنکک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی