azimsanat

راهنمایی برای بهترین خرید شما

azimsanat

راهنمایی برای بهترین خرید شما

  • ۰
  • ۰

شاید با خودتان بگویید چرا تاثیر جراحی بینی نسبت به سایر اجزای صورت بسیار بشتر است. از آنجا که بینی در وسط صورت قرار دارد، به همین دلیل در صورت وجود کوچکترین ایراد، تناسب و زیبایی سایر بخش های صورت مانند چشم، گونه، لب و... را نیز برهم می زند. 

به همین دلیل افرادی که بینی مناسبی ندارند، برای رسیدن به چهره ای جذاب و دوست داشتنی اقدام به انجام جراحی بینی می کنند. اما با توجه به اینکه جراحی بینی با زیبایی شما ارتباط مستقیم دارد، لازم است قبل از اقدام به جراحی چه مواردی را رعایت کنید؟ آیا احتمال برگشتن بینی به حالت اولیه پس از عمل بینی وجود دارد؟ چگونه کلینیک مناسبی را پیدا کنیم؟

در این مقاله قصد داریم به این سوالات پاسخ روشنی دهیم. پس با ما همراه باشید.

نکات قبل از جراحی بینی

ویژگی های یک کلینیک جراحی بینی مناسب

کیفیت نمونه کارهای مجموعه: در صورتی که نمونه کارهای یک مجموعه عالی و بدون هیچکونه ایرادی باشند، آسوده خاطر خواهید شد که مجموعه ای حرفه ای و متخصص را انتخاب کرده اید. مشاهده تصاویر قبل و بعد از عمل بینی مشتریان می تواند کمک زیادی در انتخاب شما کند. پس قبل از انتخاب هر کلینیکی ابتدا نمونه کارهای آن ها را به دقت بررسی کنید.

نظر و سطح رضایت مشتریان درباره کیفیت کار کلینیک: هرچقد که درصد رضایت مشتریان بالاتر باشد، می توانید در انتخاب خود مصمم تر باشید و استرس و تردید را از خودتان دور کنید. مجموعه ای که همه مشتریان قبلی از تجربه و کیفیت خدمات پرسنل آن ها تعریف و تمجید می کنند، شک نکنید که عمل بینی را به بهترین شکل ممکن انجام خواهند داد.

میزان رضایت از جراحی بینی

تخصص پزشکان جراح: مهمترین مسئله در موفقیت آمیز بودن نتیجه جراحی بینی، انتخاب جراح مناسب است. در صورتی که جراح شما از تجربه و تخصص کافی برخوردار نباشد، می توان گفت ریسک کار بسیار بالا خواهد بود.

موارد مهم قبل از انجام جراحی بینی

 قبل از اقدام به جراحی بینی لازم است مواردی را رعایت کنید تا نتیجه جراحی همان چیزی شود که انتظارش را دارید. 

مدارک مورد نیاز مانند جواب آزمایش ها را حتما انجام داده و همراه خود داشته باشید.

روز قبل جراحی سعی کنید آب زیاد بنوشید. 

اگر از آسپرین استفاده میکنید لازم است دو هفته مانده به زمان عمل زیبایی بینی آن را کنار بگذارید.

استفاده از دخانیات در هفته های پایانی قبل از جراحی ممنوع!

خوردن غذاهای های دیر هضم، روز قبل جراحی ممنوع!

روز جراحی به هیچ عنوان از لوازم آرایشی و لاک ناخن استفاده نکنید. بهتر است شب قبل از عمل بینی دوش بگیرید.

روز عمل بینی بهتر است از لباس های استفاده کنید که به راحتی قابل تعویض هستند و اذیتتان نمی کنند.

 

نمونه های جراحی بینی

چرا برخی از بینی ها پس از جراحی به حالت اولیه خود برمیگردند؟

در صورتیکه پزشک شما در کار خود حرفه ای و متخصص باشد و از متدهای جدید جراحی بینی استفاده کند، احتمال برگشت پذیری وجود نخواهد داشت. معمولا بینی های گوشتی که جراحی آن ها دشوارتر است، اگر اصولی جراحی نشود احتمال اینکه پس از مدتی به حالت اولیه بازگردد بسیار زیاد است.

حرف آخر

موارد بسیار مهمی است که شما قبل از هرگونه اقدامی برای عمل بینی باید آن ها را بدانید و به درستی انجام دهید تا نتیجه عمل زیبایی بینی همان چیزی شود که انتظار داشتید. برای کسب اطلاعات بهتر و دریافت مشاوره رایگان از مجرب ترین پزشکان ایران می توانید به وبسایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.

  • ۹۹/۰۶/۱۵
  • azim sanat

جراحی بینی

عمل بینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی