azimsanat

راهنمایی برای بهترین خرید شما

azimsanat

راهنمایی برای بهترین خرید شما

  • ۰
  • ۰

عمل بینی با لیزر از نظر زیبایی شناختی، دارای تاثیر روی بینی است. اما با این حال، برای همه مناسب نیست. اگر بینی بزرگ و منحنی یا فرم بینی رومی (بینی استخوانی عقابی) دارید، باید عمل زیبایی بینی انجام دهید و این روش برای شما مناسب نیست.

در مقایسه با جراحی بینی، انجام یک عمل زیبایی با کمک لیزر ساده است و مانند جادو عمل می کند. تنها پس از معاینه پزشکی می توانید عملیاتی که باید روی بینی شما اعمال شود را تعیین کنید. با استفاده از لیزر پوست روی سطح بینی نازک تر می شود و بافت های اضافی و مزاحم پوست در عمل بینی با لیزر کاهش می یابد. در این روش، پوست شما روی بینی از لیزر حرارت می گیرد و ضخامت آن کمتر می شود. به این ترتیب، لیزر برای مشکلات کوچک ظاهری بینی کاربرد بهتری دارد. شما باید به پزشک خود مراجعه کرده و تصمیم بگیرید که آیا تغییر شکل بینی شما انتظارات شما را برآورده می کند یا خیر. عمل بینی با لیزر ، که با درگیری کمتری نتایج بهتری را ارائه می دهد، امروزه به طور گسترده ای شناخته شده و اعمال می شود.

عمل بینی با لیزر

اصطلاح "جراحی" ممکن است برای بسیاری از افراد ترسناک باشد. به دلیل ترس از اینکه بیماران ممکن است بعد از جراحی دچار برخی عوارض شوند، عمل بینی با لیزر برای برخی از افراد باید نسبت به جراحی عادی ارجحیت داشته باشد. به خصوص اینکه اگر روند بهبودی شامل کبودی ، ورم ، خونریزی و پانسمان بینی بعد از عمل را در نظر می گیریم ، عمل بینی با لیزر عمدتا یک فرآیند بدون دردسر است. این عمل حدود 1-2 ساعت طول می کشد و بیماران ممکن است طی 1-2 روز به زندگی روزمره خود برگردند. از آنجا که نیازی به جراحی نیست ، افرادی که کمبود وقت دارند این روش را ترجیح می دهند. اما باید توجه داشت برای اکثر افراد که مشکل ساختاری بینی دارند، لیزر نمی تواند جایگزین جراحی شود.

بهترین جراح بینی تهران چه کسی است؟

زمانی که می خواهید برای جراحی بینی اقدام کنید، یکی از مهمترین تصمیماتی که باید بگیرید انتخاب یک کلینیک و جراح مناسب است. کاری که یک جراح ماهر می تواند با بینی شما بکند بسیار متفاوت از یک جراح معمولی است. اگر شما ساکن تهران باشید حتما برایتان سوال پیش امده که بهترین جراح بینی تهران چه کسی است.

در واقع برای پاسخ به این سوال باید گفت که ابتدا باید انتظارات خود را از جراحی مشخص کنید. جراحان متعددی در تهران هستند و فعالیت می کنند. بهترین جراح بینی تهران برای شما کسی است که مدلی که مطلوب شما است را بهتر جراحی کند و متخصص آن مدل باشد.

جراح بینی تهران

پس اگر به دنبال بهترین جراح بینی تهران هستید، ابتدا باید بدانید کدام جراح در جراحی کدام مدل تخصص بیشتری دارد. سپس فاکتورهایی مانند اخلاق، حرفه ای گری، تجربه کارهای موفق و هزینه را در نظر بگیرید. مطمئنا مراجعه به بهترین جراح بینی تهران هزینه زیادی را نیز خواهد داشت اما اگر توان پرداخت هزینه را داشته باشید قطعا ارزشش را خواهد داشت.

اگر می خواهید مطالب بیشتری درباره جراحی زیبایی بینی مطالعه کنید می توانید به وبسایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی