azimsanat

راهنمایی برای بهترین خرید شما

azimsanat

راهنمایی برای بهترین خرید شما

  • ۰
  • ۰

رینوپلاستی

اگر به فکر تغییر شکل یا اندازه بینی خود افتاده اید، پس ممکن است به رینوپلاستی علاقه مند باشید. این روش که معمولاً به آن عمل بینی گفته می شود ، یک روش ایمن و موثر برای تقویت بینی است. حال سوالی که در اینجا به وجود می آید این است که نتیجه رینوپلاستی یا همان جراحی زیبایی بینی چه می تواند باشد؟

رینوپلاستی

هر روش جراحی زیبایی بینی متفاوت است. تمام بیمارانی که تصمیم به انجام این روش می گیرند، اهداف زیبایی خاصی دارند، از کاهش سوراخ های بینی تا از بین بردن قوز. بیشتر بیماران جراحی زیبایی بینی می خواهند بینی کوچکتر، پل صاف تر یا نوک باریک تری داشته باشند. جراحان از روش های مختلفی برای تغییر شکل ساختار بینی استفاده می کنند. در نهایت، بیماران بینی هایی را تجربه می کنند که هم از نظر زیبایی و هم از نظر عملکرد بسیار بهبود یافته اند.

در مشاوره رینوپلاستی چه اتفاقی می افتد؟

در یک مشاوره جراحی زیبایی بینی ، شما و جراح خود در مورد اهداف خود بحث خواهید کرد. جراح داخل و خارج بینی شما را بررسی می کند و ارزیابی می کند که آیا شما کاندید مناسبی برای جراحی هستید یا خیر.

حداقل سن انجام رینوپلاستی چند سال می باشد؟

از آنجا که چهره در طول بلوغ تغییر می کند، بیشتر جراحان حداقل تا 15 سالگی جراحی زیبایی بینی انجام نمی دهند.

انواع جراحی زیبایی بینی

جراحی زیبایی بینی دو نوع اصلی دارد: عمل بینی به روش بسته و عمل بینی به روش باز. وقتی جراحی زیبایی بینی انجام می شود، یک برش کوچک بین سوراخ های بینی ایجاد می شود. برای جراحی زیبایی بینی بسته، برش در داخل سوراخ های بینی ایجاد می شود. هر دو روش مزایا و معایبی دارند. جراحی های بینی به روش باز آزادی بیشتری در تغییر شکل بینی به جراحان می دهد و این روش ها اغلب برای افرادی که به دنبال اصلاح نوک بیش از حد پیش بینی شده هستند توصیه می شود. از طرف دیگر، جراحی های زیبایی بینی به روش بسته، معمولاً زمان کمتری به طول می انجامد و به عمل بینی ترمیمی کمتر نیاز می شود. با این حال، در بعضی موارد، جراحی های زیبایی بینی بسته برای نتیجه مطلوب کافی نیست.

رینوپلاستی

مراحل انجام رینوپلاستی چه مدت زمان می برد؟

مدت زمان جراحی زیبایی بینی شما، به نیازها و اهداف فردی شما بستگی دارد. بیشتر اقدامات جراحی زیبایی بینی اولیه حدود دو ساعت یا کمتر به طول می انجامد.

آیا رینوپلاستی روش دردناکی است؟

بیشتر بیماران به دلیل روش جراحی زیبایی بینی ناراحتی شدیدی را تجربه نمی کنند. ممکن است بلافاصله بعد از جراحی حالت تهوع خفیفی ایجاد شود و بعضی از بیماران سردرد داشته باشند. برای بیشتر افراد ، این علائم با استفاده از داروهای ضد درد و استراحت در تخت به راحتی کنترل می شوند.

دوران بهبود چگونه می باشد؟

بعد از انجام عمل زیبایی بینی ، اکثر بیماران حداقل به مدت یک هفته دچار تورم و کبودی می شوند. بیماران به طور معمول حدود یک هفته آتل بر روی بینی خود می بندند. در طول این هفته به بیماران توصیه می شود که در خانه بمانند و از انجام فعالیت های شدید خودداری کنند. آتل در یک قرار ملاقات بعدی با جراح برداشته می شود ، در این زمان بیماران می توانند برنامه های عادی خود را از سر بگیرند.

دکتر تهران بیوتی با بیش از 20 سال سابقه در حوزه خدمات جراحی زیبایی. مجهز ترین و به روز ترین تیم تخصصی جراحی زیبایی در تهران.
 

  • ۹۹/۱۱/۲۷
  • azim sanat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی